ARBOmedia AG tworzy w swoich strukturach nową firmę oferującą reklamę w Internecie. Polska jest pierwszym rynkiem gdzie działalność rozpoczyna LOGICSEARCH – firma która skupi się na marketingu w wyszukiwarkach oraz reklamie kontekstowej.
LOGICSEARCH zaoferuje swoim klientom planowanie, realizację i optymalizację oraz analizę wyników kampanii CPC w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych. Zakres usług firmy uzupełniany jest także pozycjonowaniem stron.
Oferta LOGICSEARCH będzie łączyć wszystkie dostępne na rynku systemy reklamy kierowanej na słowa kluczowe – m.in. Google AdWords czy AdKontekst tworzony przez Netsprint i Wirtualną Polskę. Dzięki temu reklamodawca będzie miał możliwość zakupu w jednym miejscu kampanii obejmującej swym zasięgiem większość polskiego Internetu. Dodatkowo kontrola kampanii dokonywana jest w jednym miejscu, co znacznie usprawnia i upraszcza ten proces oraz minimalizuje koszty.
„Marketing w wyszukiwarkach jest jednym z najprężniej rozwijających się rodzajów reklamy internetowej w Europie” – mówi Tomasz Więckowski odpowiedzialny za projekt LOGICSEARCH – „Wydatki na nią rosną z roku na rok szybciej niż w przypadku tradycyjnych reklam graficznych. Ten sam trend widoczny jest także w Polsce. Grupa robocza SEM, działająca przy IAB Polska opublikowała raport o wydatkach w tym segmencie. Dane mówią o 60 mln złotych w 2006 roku, co stanowiło 22% wszystkich wydatków na reklamę internetową. Szacunki na 2007 rok wskazują na 83% wzrost do około 110 mln zł., a w roku 2008 rynek SEM w Polsce ma być warty 190mln złotych. Chcemy, aby nasza oferta w pełni odpowiadała potrzebom tego coraz większego i coraz bardziej wymagającego rynku.” – dodaje Tomasz Więckowski.
LOGICSEARCH jest inwestycją ARBOmedia AG, w Polsce w ramach grupy ARBOmedia AG funkcjonują m.in. dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, firma nowoczesnego marketingu bezpośredniego ARBOvision.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.