W ostatnim tygodniu maja, wywodząca się z Mysłowic, Logotec Engineering Group zawarła umowę z japońską firmą Aicon, Inc na dystrybucję w Japonii Logotec Mobile@Connector – generatora aplikacji mobilnych. Umowa została podpisana w rekordowym, jak na tradycje japońskie, czasie 2 dni.
Firma Aicon, Inc z Tokio specjalizuje się w produkcji i dystrybucji rozwiązań mobilnych. Ściśle współpracuje z KDDI – największym operatorem komórkowym w Japonii oraz DoCoMo jednym z największych telekomów w kraju kwitnącej wiśni.
Dotychczas Aicon, Inc dystrybuował w Japonii produkt amerykański. Zmienił zdanie po prezentacji najnowszego rozwiązania Logotec’u podczas targów technologii mobilnych
w Tokio w kwietniu br. Wcześniej, w marcu 2003, produkt polskiej firmy docenili amerykanie nagradzając go tytułem Best Development Tool 2003 – przyznawanym najlepszemu na świecie narzędziu do tworzenia aplikacji mobilnych.
– Japonia wydaje się być idealnym rynkiem dla naszego produktu. Rynek rozwiązań mobilnych jest tam o wiele bardziej rozwinięty niż w Polsce. Dla przykładu rocznie w Japonii sprzedaje się około 560 000 Pocket PC, podczas gdy u nas poniżej 10 000. Co ważne Japończycy preferują dopasowane do potrzeb klienta aplikacje. Idealnym narzędziem spełniającym to kryterium jest właśnie Logotec Mobile@Connector – powiedział Jerzy Dryndos, prezes Logotec Engineering Group.
Rozwiązanie Logotecu może znaleźć wielu znaczących odbiorców. Na szkoleniu w Tokio, zorganizowanym przez Aicon, Inc, dotyczącym Logotec Mobile@Connector byli obecni przedstawiciele takich firm jak Toshiba, NEC, Fujitsu, Casio, HP, DDI Pocket czy DoCoMo.
Logotec jest jedyną firmą IT z Polski, której udało się wprowadzić swoje rozwiązania na hermetyczny, japoński rynek. Firma sprzedaje swoje aplikacje również w Europie Zachodniej oraz Stanach Zjednoczonych. Odbywa się to głównie poprzez oddziały
w Niemczech, Szwajcarii, Belgii, Włoszech i USA.
W roku 2002 obroty grupy wyniosły 6,5 mln dolarów, a udział w nich Logotec Mobile@Connectora 5%. Stosunkowo niskie obroty spowodowane były rezygnacją z niektórych, nawet intratnych kontraktów, kosztem inwestycji w promocję najnowszego produktu na całym świecie. W tym roku polskie rozwiązanie pokazane zostało już w Paryżu, Rzymie, Tokio, Frankfurcie, Londynie, Nowym Orleanie, a nawet w Seulu.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.