Lotus Notes firmy IBM odznaczony Certyfikatem Wprost

Opublikowano: 23 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Firma IBM otrzymała nagrodę w konkursie „Certyfikat Wprost”. Produktem, który został wyróżniony przez tygodnik Wprost, jest L/botus Notes R5, oprogramowanie do zarządzania informacją i komunikacją.

„Certyfikat Wprost” jest nagrodą przyznawaną przez dział Intermedia Wprost. Wyróżniane są najbardziej nowatorskie i mające szansę na rynkowy sukces produkty i rozwiązania z dziedziny teleinformatyki. Produkty są w konkursie oceniane przez czytelników, specjalistów branży technologicznej, internautów i kapitułę konkursu.

Nagrodzony w konkursie Lotus Notes R5 to zintegrowane środowisko wymiany danych oraz platforma współpracy pomiędzy grupami użytkowników. Rozwiązanie to umożliwia szybki i łatwy dostęp do różnych źródeł informacji włącznie z aplikacjami Lotus Domino, pocztą elektroniczną, terminarzem, bazami kontaktów, listami zadań do wykonania, jak również zasobami Internetu, News Groups oraz aplikacjami intranetowymi. Notes integruje te źródła tworząc efektywne, łatwe w użyciu i bezpieczne środowisko skonfigurowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami użytkownika.

„Bardzo nas cieszy nagroda przyznana przez tak prestiżowy tygodnik, a przede wszystkim przez czytelników i internautów, czyli obecnych i potencjalnych użytkowników naszych rozwiązań. Ta nagroda potwierdza fakt, że Lotus Notes/Domino jest standardem również w Polsce. Na całym świecie korzysta z niego już ponad 85 milionów ludzi.” – powiedział Grzegorz Żurowski, dyrektor grupy Lotus w IBM Polska.

Uroczyste wręczenie „Certyfikatów” odbyło się w dniu dzisiejszym podczas XVII Międzynarodowych Targów Komputer Expo – 2002 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

http://www.ibm.com/pl
http://www.wprost.pl

Sylwester KozakLotus Notes firmy IBM odznaczony Certyfikatem Wprost

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.