„Lubię to!” od teraz także w aplikacjach mobilnych

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Facebook umożliwił integrację akcji „Lubię to!” z aplikacjami mobilnymi. Co to oznacza dla użytkowników i programistów?

Facebook na blogu dla programistów poinformował o udostępnieniu nowej akcji ułatwiającej integrację przycisku „Lubię to!” z tworzonymi przez nich aplikacjami mobilnymi.

„Lubię to!” od teraz także w aplikacjach mobilnych 1

W wielu aplikacjach mobilnych już teraz możliwe jest polubienie zawartych w nich treści (np. w Instagram czy Foursquare), jednak informacja ta była udostępniana tylko w ramach ekosystemu tej aplikacji. Zaprezentowane rozwiązanie sprawia, że polubienie treści w aplikacji będzie oznaczało opublikowanie informacji o tym na Tablicy, w powiadomieniach i tickerze użytkownika oraz autora polubionej treści. Warunkiem publikacji jest nadanie aplikacji autoryzacji. Programiści nie muszą wykorzystywać standardowego wizerunku przycisku „Lubię to!”, mogą wybrać własną grafiką i opis.

Nowe rozwiązanie zwiększa widoczność aplikacji na Facebooku, co jest niewątpliwe ważne dla programistów chcących rozreklamować swoją aplikację. Zwłaszcza, że w gąszczu aplikacji dostępnych w AppStore i Google Play nowym produkcjom  trudno jest wybić się i zostać zauważoną.

Foto: Facebook Developer Blog

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top