Businessclick, kontekstowa sieć reklamy dla biznesu, od 1 lutego zasili nowy dyrektor sprzedaży – Ludmiła Król, która właśnie kończy współpracę z AdNet.
Businessclick powstała w listopadzie 2007 roku. Obecnie w ramach sieci działa ponad 60 wydawców zarządzających serwisami z kategorii badania Megapanel: biznes-finanse-prawo. Jej łączny zasięg to 5 mln użytkowników (Real Users, wg. Megapanel PBI/Gemius, próba: październik 2008).
– Ludmiła posiada ogromne doświadczenie w zarządzaniu dużą siecią sprzedaży, dlatego uważam, że obok Tomasza Musiała będzie silnym ogniwem dynamicznie rozwijającej się spółki. Biorąc pod uwagę nasze plany z pewnością nie zabraknie Ludmile nowych, ciekawych wyzwań – mówi Aleksander Kusz, członek zarządu BusinessClick Sp. z o.o.
– Nieprzypadkowo odchodząc z Adnetu wybrałam Businessclick. Sieć szybko się rozszerza, posiada kreatywny i zgrany zespół, ma bardzo ambitne cele. Liczę, że w nowej pracy, wnosząc swoje doświadczenie i wiedzę, będę mogła zdobyć nowe pole osobistego rozwoju, także na zagranicznych rynkach – komentuje Ludmiła Król, nowy dyrektor sprzedaży Businessclick
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!