Lutowe spotkanie branży internetowej Netcamp

Opublikowano: 17 lutego 2011. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Fundacja Netcamp zaprasza na kolejne spotkanie branży internetowej, które odbędzie się w piątek 25 lutego 2011 r. o godzinie 18:00 w Business Clubie w Szczecinie.

Na spotkaniu dowiedzieć będzie się można jak powstał największy polski serwis Q&A i dlaczego nie trzeba bać się kopiowania istniejących pomysłów. Audioteka pokaże jak rozwija się rynek audiobooków w Polsce. Groupon opowie zaś o social commerce i przyszłości zakupów grupowych. Następnego dnia odbędzie się szkolenie „Jak zbudować i rozwijać startup w oparciu o innowacje”.

Lutowe spotkanie branży internetowej Netcamp 1Po prezentacjach organizatorzy zapraszają na branżowe dyskusje przy pizzy. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa, warto zapisać się na spotkanie na stronie www.netcamp.pl

Agenda:

  • Czy w Polsce można zarobić na audiobookach? – Marcin Beme, Audioteka

Marcin zaprezentuje jak rozwija się rynek audiobooków w Polsce. Podzieli się też swoimi doświadczeniami z tworzenia startupa Audioteka w ramach POIG 8.1.

  • Czego możesz się nauczyć na Zapytaj.com.pl i czego nauczyliśmy się my? – Artur Sławnikowski, Dige

Artur opowie o początkach największego polskiego serwisu Q&A, wyzwaniach zwiazanych z wydajnością infrastruktury, milionach użytkowników i przejęciu serwisu przez Onet.pl. Pokaże też dlaczego zły użytkownik jest lepszy niż żaden użytkownik, oraz dlaczego nie trzeba bać się kopiowania istniejących pomysłów.

  • Socialcommerce – Łukasz Wiewiórowski, Groupon

Krótko o Groupon i modelu biznesowym socialcommerce oraz zakupach grupowych. Co jest ważne by osiągnąć sukces? Czyli o generowaniu pomysłów, innowacji, zespole, marketingu. Wyniki, konkurencja i jak Groupon widzi przyszłość.

e-biznes.pl jest patronem medialnym spotkań Netcamp.

Dawid ZarazińskiLutowe spotkanie branży internetowej Netcamp

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.