Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net, został członkiem zarządu Ballroom International Network, jednej z największych europejskich spółek holdingowych specjalizujących się w reklamie internetowej.
Maciej Mincer w pięcioosobowym zarządzie Ballroom International Network będzie odpowiadał za sprzedaż międzynarodową. Mająca siedzibę w Monachium spółka działa na rynku reklamy internetowej, głównie w krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Poprzez spółki zależne w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i w Turcji, Ballroom International Network jest największą niezależną siecią sprzedaży reklamy online w regionie. Dzięki połączonej ofercie reklamowej w wielu krajach spółka chce być partnerem „pierwszego wyboru” dla globalnych marek planujących działania reklamowe w tej części Europy. Prognozowany łączny przychód Ballroom International Network w roku 2011 powinien przekroczyć 25 milionów euro.
Zmiany w międzynarodowym zarządzie Ballroom International Network mają związek z dynamicznym rozwojem spółki oraz inwestycją dokonaną przez Enterprise Venture Fund, jednego z najstarszych i największych funduszy private equity i venture capital w Europie Środkowo-Wschodniej. 30 listopada 2011 EVF zainwestował w Ballroom International Network 6,25 mln euro i objął 35 procent udziałów w spółce. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na kontynuację ekspansji geograficznej i produktowej.
Maciej Mincer związany jest z rynkiem reklamy internetowej od ponad 12 lat. W latach 2007-2010 był prezesem zarządu ARBOvision, a dodatkowo w latach 2009-2010 odpowiadał za reorganizację struktur ARBOmedia w Czechach jako CEO spółki ARBOinteractive.cz. Pod koniec 2010 roku założył Evolution Media Net, której jest prezesem i CEO. Evolution Media Net wchodzi w skład grupy firm należących do Ballroom International Network i w bardzo krótkim czasie zdobyła pozycję jednego z największych graczy na rynku reklamy online w Polsce.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.