MacroSoft – 0.6 mln PLN zarobił LINUX

Opublikowano: 7 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W czasie pierwszych sześciu miesięcy kampanii informacyjnej 29 nowych klientów spółki MacroSoft sięgnęło po Linuxa.
„Rezultat pierwszych sześciu miesięcy promocji rozwiązań linuxowych przerósł nasze oczekiwania.” – mówi Sławomir Kosz, prezes MacroSoft S.A.

W trakcie tworzenia biznes planu poprzedzającego wprowadzenie nowego rozwiązania, MacroSoft zakładał wzrost zainteresowania ofertą. Przychód ze sprzedaży aplikacji na platformie Linux był estymowany na poziomie 8%. Rzeczywiste zapotrzebowanie okazało się sześciokrotnie większe. Obecnie 50% wpływów z nowych kontraktów jest generowanych przez rozwiązania linuxowe. Zysk ze sprzedaży nowych rozwiązań na Linuxa to 620 000 zł, natomiast całość sprzedaży ogółem dla nowych klientów wyniosła 1 100 000.

Nowa oferta MacroSoft S.A. była przygotowywana z myślą o małych przedsiębiorstwach. W jej skład wchodzi oprogramowanie SKID, system mis-Partner oraz platforma komunikacyjna SBS ( IBM Small Business Suite for Linux). Obecnie MacroSoft S.A. sprzedaje również bardziej zaawansowane rozwiązania linuxowe dla dużych klientów m.in.: ERGOTEL, Cargoforte, POLMO Łomianki.

„Decydując się na zakup naszego oprogramowania firmy podkreślają, iż kierują się atrakcyjną ceną dzięki czemu mogą więcej przeznaczyć na rozwój systemu. Z tego powodu zgłaszają się do nas duże firmy, które są zainteresowane nową ofertą MacroSoft. Nie wstydzimy się powiedzieć, iż nasze rozwiązanie jest unikalne na polskim rynku” – mówi Sławomir Kosz.
Dużą zaletą rozwiązania linuxowego jest jego stabilność, jak i bezpieczeństwo na które ma wpływ otwartość zarówno kod źródłowego systemu, jak i pakietu SKID.

http://www.macrosoft.pl

Sylwester KozakMacroSoft – 0.6 mln PLN zarobił LINUX

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.