MacroSoft S.A. podpisał umowę o współpracy z Grupą SCO. Porozumienie jest efektem konsekwentnej polityki warszawskiej spółki w propagowaniu rozwiązań opartych o platformę Linux. W 2002 r. 48 proc. wszystkich nowo sprzedanych przez Grupę MacroSoft rozwiązań SKID zostało udostępnionych w oparciu o ten system. W ramach porozumienia klienci MacroSoftu kupujący produkty z rodziny UnitedLinux otrzymają pełne wsparcie systemu Linux w ogólnopolskiej sieci serwisowej.
Porozumienie z MacroSoftem jest dla Grupy SCO zaangażowanej w dynamicznie rozwijający się rynek produktów linuxowych kolejnym etapem w promocji rozwiązań z rodziny UnitedLinux. Firma zainteresowana wypromowaniem swojej oferty na obiecującym polskim rynku aktywnie poszukuje partnerów biznesowych. Docelowo systemy promowane przez SCO mają stać się trzecią po Windows i Unix wiodącą platformą dla wdrożeń komercyjnych.
Grupa SCO szuka na polskim rynku partnerów doświadczonych we wdrażaniu komercyjnych rozwiązań w środowisku linuxowym. Z tego względu w kręgu zainteresowania firmy znalazła się Grupa MacroSoft, której oferta rozwiązań linuxowych jest przygotowywana z myślą rynku MSP. Obecnie grupa sprzedaje zarówno proste, jak i zaawansowane rozwiązania linuxowe obejmujące swoim zakresem zarówno obszar ERP jak i zarządzanie informacją (Lotus Notes). Większe instalacje zostały przygotowane między innymi dla firm ERGOTEL, Cargoforte, POLMO Łomianki, Pack Druk.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.