rudniowy numer „Magazynu Futbol” został przeczytany przez ponad 572 tys. osób – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa przez Millward Brown SMG/KRC. Oznacza to, że po miesięcznik sięgnęło ponad 20 tys. osób więcej niż w listopadzie. Od marca szeregi redakcji wzmocnią Andrzej Twarowski – popularny komentator Canal+ oraz kapitan reprezentacji Polski – Maciej Żurawski.
„Z przeprowadzonych badań wynika, że po „Magazyn Futbol” sięga coraz więcej osób. Cieszy nas ta tendencja, oznacza bowiem, że zdobywamy uznanie coraz większej grupy sympatyków futbolu. Systematycznie podnosimy również jakość naszego pisma – na podstawie regularnych badań modyfikujemy jego zawartość merytoryczną oraz layout zgodnie z oczekiwaniami czytelników. W tym celu wzmacniamy ponadto redakcję – od marcowego wydania do redakcji „Magazynu Futbol” dołącza komentator Canal+ – Andrzej Twarowski, który wraz z Tomaszem Smokowskim przeprowadzał będzie wywiad miesiąca. Również od marca w dziale „Ligi w Europie” wprowadzamy analizę ligi greckiej, którą komentować dla nas będzie kapitan naszej reprezentacji Maciej Żurawski” – mówi Mariusz Herman, prezes wydawnictwa Sportlive24 SA, które wydaje „Magazyn Futbol”.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.