Sieć GoldenAd wprowadziła do swojej oferty mailingi reklamowe rozliczane w modelu CPC i CPL.
GoldenAd wprowadza do swojej oferty mailingi reklamowe rozliczane w modelu efektywnościowym. Reklamodawca zapłaci nie za liczbę adresów, do których wysłana zostanie reklama, ale za konkretne, wcześniej ustalone akcje. Reklamy mogą być rozliczane w modelu CPC (ang. Cost Per Click), w którym klient płaci tylko w przypadku, gdy odbiorca maila kliknie w reklamę, lub CPL (ang. Cost Per Lead), w którym opłata pobierana po osiągnięciu konkretnego efektu, np. po przejściu na stronę docelową i wypełnieniu formularza, zarejestrowaniu się w bazie klienta, pobraniu katalogu itp.
Obecnie baza mailingowa GoldenAd liczy ponad 12 mln rekordów i jest podzielona na kategorie Kobieta, Mężczyzna, Motoryzacja, Biznes, Technologia, Turystyka oraz B2B.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.