MailMedia – nowy dział SARE odpowiedzialny za kampanie e-mailingowe

Opublikowano: 1 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma SARE, specjalizująca się w e-mail marketingu, z początkiem września rozszerza gamę proponowanych usług o kompleksowe realizowanie kampanii e-mailingowych przy wykorzystaniu gotowych baz adresowych. Jest to oferta, która pozwala na planowanie kampanii reklamowych przy użyciu jednego narzędzia, jakim jest e-mailing.

Podstawę nowej oferty tworzy kilkanaście pakietów tematycznych docierających do ponad dwóch milionów odbiorców. Wśród nich znajdziemy mailingi skierowane m.in. do osób zainteresowanych nieruchomościami, nowymi technologiami, edukacją, biznesem, motoryzacją, budownictwem, a także lekarzy i prawników. Pakiety te zostały szczegółowo opisane na stronie http://www.sare.pl/sare/zaplanuj_kampanie/. Jednocześnie, z myślą o klientach, którzy chcieliby jeszcze precyzyjniej określić swoją grupę docelową, SARE udostępniło moduł planowania kampanii, który umożliwia wybór danych demograficznych, takich jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania czy branża zatrudnienia.

SARE od ponad pięciu lat aktywnie uczestniczy w promowaniu i doskonaleniu e-mailingu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Teraz to doświadczenie możemy wykorzystać na polu kampanii reklamowych. Oferta MailMedia zapewnia dotarcie do precyzyjnie określonych odbiorców mailingu tym klientom, którzy nie posiadają jeszcze własnej bazy mailingowej. Tym, którzy mają już swoje listy mailingowe, pozwoli natomiast zwielokrotnić zasięg prowadzonych akcji oraz dodatkowo rozbudować swoje bazy. – mówi Marcin Gugała, Media Planning Director w SARE.

Powodem podjęcia nowej inicjatywy jest strategia zapewniania klientom komplementarnej obsługi w zakresie e-mail marketingu. Firma ma ambicję stać się też pierwszym i naturalnym partnerem dla marketerów, którzy intensywnie wykorzystują e-mailing w swoich kampaniach reklamowych.

Co istotne realizujemy mailingi „pod klucz”. Wystarczy określić kilka podstawowych kryteriów a my zajmiemy się resztą: określimy potencjał bazy użytkowników spełniających oczekiwane kryteria, przygotujemy efektywną kreację, zrealizujemy wysyłkę, a na koniec wyciągniemy wnioski mające w przyszłości zapewnić jeszcze lepszy wynik kolejnej akcji. – mówi Marcin Gugała.

Tomasz UchańskiMailMedia – nowy dział SARE odpowiedzialny za kampanie e-mailingowe

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski