mailPro ma system do automatyzacji działań e-mail marketingowych

Opublikowano: 9 sierpnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma mailPro wprowadza na rynek system do automatyzacji działań e-mail marketingowych. Narzędzie jest dedykowane branży e-commerce i wspierać ma prowadzone przez sklepy działania sprzedażowe.

mailProSystem mailPro został wdrożony z myślą o sklepach internetowych i posiada szereg funkcjonalności zaprojektowanych pod ich kątem. Narzędzie funkcjonujące m.in. w oparciu o analizę zachowań użytkownika na stronie sklepu, pozwala na dopasowanie treści wiadomości mailowej do potrzeby klienta. Daje także możliwość prognozowania czasu jej wystąpienia.

Za pośrednictwem systemu tworzone są profile sprzedażowe klientów, na bazie których, poprzez reguły rekomendacji prowadzone są automatyczne wysyłki wiadomości e-mail. Narzędzie umożliwia budowanie scenariuszy wysyłek, o różnym stopniu skomplikowania, które oparte są na śledzonych i analizowanych schematach zachowań użytkowników.

System jest dostępny dla klientów także z obsługą profesjonalistów w zakresie szeroko rozumianych działań e-mail marketingowych.

Dawid ZarazińskimailPro ma system do automatyzacji działań e-mail marketingowych

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.