Firma mailPro wprowadza na rynek system do automatyzacji działań e-mail marketingowych. Narzędzie jest dedykowane branży e-commerce i wspierać ma prowadzone przez sklepy działania sprzedażowe.
System mailPro został wdrożony z myślą o sklepach internetowych i posiada szereg funkcjonalności zaprojektowanych pod ich kątem. Narzędzie funkcjonujące m.in. w oparciu o analizę zachowań użytkownika na stronie sklepu, pozwala na dopasowanie treści wiadomości mailowej do potrzeby klienta. Daje także możliwość prognozowania czasu jej wystąpienia.
Za pośrednictwem systemu tworzone są profile sprzedażowe klientów, na bazie których, poprzez reguły rekomendacji prowadzone są automatyczne wysyłki wiadomości e-mail. Narzędzie umożliwia budowanie scenariuszy wysyłek, o różnym stopniu skomplikowania, które oparte są na śledzonych i analizowanych schematach zachowań użytkowników.
System jest dostępny dla klientów także z obsługą profesjonalistów w zakresie szeroko rozumianych działań e-mail marketingowych.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.