Manageria.pl – inny serwis biznesowy Gazeta.pl

Opublikowano: 27 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Najciekawsze i najważniejsze wydarzenia i trendy gospodarcze, finansowe i biznesowe widziane przez pryzmat ich bohaterów i opatrzone ciętym komentarzem – to profil Manageria.pl.
To kolejny w tym miesiącu, po „Giełdzie”, nowy serwis biznesowy Gazeta.pl. W Managerii internauci znajdą wywiady, sylwetki oraz oceny menedżerów i przedsiębiorców z Polski i ze świata, prezentowane często z przymrużeniem oka. Wszystkich bohaterów autorzy serwisu grupują na cztery kategorie: wirtuozów, straceńców, wizjonerów i szaleńców. O tym, kto trafi do jakiej grupy, decydują ich wypowiedzi i konkretne efekty działań.

– W polskich mediach gospodarczych dominują ciężkie, monotonne informacje makroekonomiczne albo dotyczące na przykład branży energetycznej, które interesują jedynie wąską grupę specjalistów – mówi Leszek Olszański, redaktor serwisów biznesowych w portalu Gazeta.pl. – Tymczasem świat biznesu może być porywający. Wystarczy pokazać, że tworzą go ludzie tacy sami jak wszyscy internauci.

Manageria.pl – inny serwis biznesowy Gazeta.pl 1

Oprócz wiadomości, w serwisie znajdą się też praktyczne wskazówki i porady. W dziale „Kompas” będzie można dowiedzieć się, jakie są najnowsze trendy na rynkach finansowych, w biznesie czy zarządzaniu. Dodatkowo zebrane zostaną praktyczne rady dla przedsiębiorców i menedżerów od najlepszych specjalistów oraz blogerów.
Manageria.pl poszerza ofertę serwisów biznesowych portalu Gazeta.pl, które według najnowszych danych Megapanel PBI/Gemius z września 2007 r. odwiedzane są przez ponad 900 tysięcy użytkowników.

Hanna LaskowskaManageria.pl – inny serwis biznesowy Gazeta.pl

Podziel się!

O autorze

hania