Najciekawsze i najważniejsze wydarzenia i trendy gospodarcze, finansowe i biznesowe widziane przez pryzmat ich bohaterów i opatrzone ciętym komentarzem – to profil Manageria.pl.
To kolejny w tym miesiącu, po „Giełdzie”, nowy serwis biznesowy Gazeta.pl. W Managerii internauci znajdą wywiady, sylwetki oraz oceny menedżerów i przedsiębiorców z Polski i ze świata, prezentowane często z przymrużeniem oka. Wszystkich bohaterów autorzy serwisu grupują na cztery kategorie: wirtuozów, straceńców, wizjonerów i szaleńców. O tym, kto trafi do jakiej grupy, decydują ich wypowiedzi i konkretne efekty działań.
– W polskich mediach gospodarczych dominują ciężkie, monotonne informacje makroekonomiczne albo dotyczące na przykład branży energetycznej, które interesują jedynie wąską grupę specjalistów – mówi Leszek Olszański, redaktor serwisów biznesowych w portalu Gazeta.pl. – Tymczasem świat biznesu może być porywający. Wystarczy pokazać, że tworzą go ludzie tacy sami jak wszyscy internauci.
Oprócz wiadomości, w serwisie znajdą się też praktyczne wskazówki i porady. W dziale „Kompas” będzie można dowiedzieć się, jakie są najnowsze trendy na rynkach finansowych, w biznesie czy zarządzaniu. Dodatkowo zebrane zostaną praktyczne rady dla przedsiębiorców i menedżerów od najlepszych specjalistów oraz blogerów.
Manageria.pl poszerza ofertę serwisów biznesowych portalu Gazeta.pl, które według najnowszych danych Megapanel PBI/Gemius z września 2007 r. odwiedzane są przez ponad 900 tysięcy użytkowników.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.