We wtorek rano marka Coca-Cola przekroczyła liczbę 50 mln fanów na Facebooku. Tym samym stała się jedyną firmą produktową, która zdołała pozyskać taką ilość kliknięć „Lubię to”. Dla fanów przygotowano specjalną niespodziankę.
Coca-Cola to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku. Nie dziwi więc fakt, że osiągnęła liczbę fanów, która plasuje ją – pod względem ilości fanów – obok takich postaci jak Rihanna i Lady Gaga czy usług internetowych YouTube i Facebook.
Wyróżnieniem może być także to, że ten znany producent napojów jest jedyną firmą produktową na Facebooku zdobywającą tak potężną rzeszę fanów. Goniące Coca-Colę Converse i Starbucks przekroczyły próg 30 mln osób „lubiących to”.
W związku z tym wydarzeniem Coca-Cola uruchomiła specjalną aplikację. Zachęca on fanów do przedstawiania pomysłów na znalezienie rozwiązań poprawy świata. Coca-Cola deklaruje pełne wsparcie dla jednego z wybranych pomysłów a wynik prac zostanie ujawniony w 2013 roku.
źródło ilustracji: Coca-Cola
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.