Marketing automation w GetResponse już po fazie testów

GetResponse udostępniło swoim klientom nowy moduł – marketing automation. Równocześnie firma uruchomiła też bazę wiedzy: Marketing Automation Hub.

W czasie trwania testów klienci stworzyli blisko 11 tysięcy cykli automation, w ramach których wysłano ponad 4,2 mln wiadomości.

getresponsePanuje przekonanie, że proces wdrażania marketing automation jest skomplikowany i kosztowny. Jednak tak nie musi być. W GetResponse zaawansowane rozwiązania opakowaliśmy w przyjazny w użyciu interface, wspomagający proces tworzenia cykli marketing automation. Dzięki temu klient nie traci cennego czasu na zapoznawanie się z dokumentacją narzędzia. Zależy nam na tym, żeby nasi klienci mogli wykorzystać swój cenny czas do budowania efektywnych kampanii, nie do czytania instrukcji. Dla tych którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z tego zakresu stworzyliśmy również bazę wiedzy, w której eksperci i praktycy z całego świata dzielą się swoim doświadczeniem: Marketing Automation Hub – powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes GetResponse.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top