Militaria.pl wykorzystuje narzędzia z obszaru Desktop Marketingu w działaniach promocyjno-reklamowych. Nowym kanałem komunikacji z klientami sklepu stał się BrandMate, autorskie rozwiązanie Adv.pl.
Nowa propozycja Militaria.pl to Militariusz, interaktywna postać komandosa „wojująca” na pulpicie monitora odbiorcy. Jej zadaniem jest przede wszystkim wzmocnienie lojalności klientów sklepu. Militariusz doskonale sprawdza się w roli komunikatora, stając się dodatkowym kanałem komunikacji pomiędzy Internautami a sklepem. Poprzez postać maskotki, odbiorcy serwisu otrzymują informacje na temat nowości i promocji w Militaria.pl.
– Sklep Militaria.pl różni się od większości polskich witryn sprzedażowych przede wszystkim poziomem zaawansowania rozwiązań marketingowych i technologicznych. Wdrożenie BrandMate’a to kolejny krok na drodze budowy nowoczesnych form komunikacji z naszymi klientami. Cieszy nas, że nowa propozycja Militaria.pl spotkała się z ogromnym zainteresowaniem odbiorców. Świadczą o tym statystyki pobrań, na których oparty jest Militariusz.- mówi Tomasz Szulc, Dyrektor Marketingu Militaria.pl.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!