Kampania reklamowa „Mastercook indukcja – Grzanie zimne w dotyku” ruszyła w kinach na terenie całej Polski. Od 2 do 29 listopada 15 kin z 8 miast na 169 ekranach będzie wyświetlało znany już z telewizji spot wzmacniający wizerunek marki i informujący o zaletach płyt indukcyjnych Mastercook. Jego szacowana i gwarantowana oglądalność wyniesie 585 430 widzów.
Kampania kinowa jest kontynuacją prowadzonych od 10 września działań reklamowych. Wykorzystany w niej zostanie przygotowany na potrzeby kampanii telewizyjnej 15 sekundowy spot, który w pełni oddaje zalety płyty indukcyjnej, a także podkreśla jej wyjątkowe cechy: bezpieczeństwo, komfort użytkowania i oszczędność czasu potrzebnego do przyrządzenia posiłków. Celem prowadzonych działań reklamowych jest budowanie świadomości marki Mastercook jako marki oferującej najbardziej innowacyjne rozwiązania w dziedzinie sprzętu gospodarstwa domowego a także zapoznanie z korzyściami jakie niosą płyty indukcyjne marki Mastercook dla Klienta.
Kina sieci Ciemna City biorące udział w kampanii "Mastercook indukcja – Grzanie zimne w dotyku" znajdują się w popularnych galeriach handlowych na terenie których zlokalizowane są sklepy RTV/AGD. Obecność tychże sklepów stanowiła klucz doboru kin uczestniczących w kampanii. Akcja wzmocniona zostanie samplingiem na terenie kin oraz ekspozycją ulotek w kasach kinowych na specjalnie przygotowanych dyspenserach. Dodatkowo przez 4 tygodnie na stronie www.cinema-city.pl eksponowany będzie banner "Mastercook – Marzenia do spełnienia”.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.