mBank w 2004 roku

Obecnie z usług mBanku korzysta ponad 550 tys. osób – ponad 60% więcej niż pod koniec 2002 roku. Liczba rachunków prowadzonych przez mBank przekroczyła 660 tys. Przy obecnym tempie pozyskiwania nowych Klientów, realne jest pozyskanie 745 tys. Klientów oraz przekroczenie 900 tysięcy rachunków do końca br. Wartość depozytów w tym czasie powinna osiągnąć 3,2 mld zł.

Model biznesowy mBanku zachowa w okresie długoterminowym podstawowe wyróżniki: korzystną cenę – wysokie oprocentowanie oraz brak podstawowych opłat i prowizji, a także wygodę i dostępność w zarządzaniu środkami finansowymi. Dodatkowo mBank konkurować będzie coraz szerszą ofertą, nie tylko depozytową, ale także kredytową, inwestycyjną oraz ubezpieczeniową.Sukces bankowości internetowej będzie zależał od ciągłej innowacji technologicznej, procesowej i produktowej.

Na naszych oczach zmienia się zasadniczo model oszczędzania gospodarstw domowych, sposób dokonywania transakcji płatniczych oraz zaspokajania potrzeb kredytowych osób fizycznych. Zmiana stylu życia – pracy, wypoczynku i edukacji – w wyniku rozpowszechniania się postępu technologicznego wymusza dostosowanie oferty banków detalicznych w zakresie produktów i sposobu obsługi – twierdzi Sławomir Lachowski, pomysłodawca i twórca mBanku.

Kierunki rozwoju modelu biznesowego mBanku w 2004 roku:
rozwój produktów kredytowych
rozszerzenie atrakcyjnych produktów kredytowych dla Klientów indywidualnych i mikrofirm,
uzupełnianie oferty związanej z oszczędnościami Klientów indywidualnych i mikrofirm,
szczególnie w obszarze produktów inwestycyjnych,
dalsze zwiększanie funkcji transakcyjnej i płatniczej mBanku,
rozwój produktów ubezpieczeniowych.

http://www.mbank.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top