McAfee Polska zaprezentowała linię produktów Security Center 2007 dopasowaną do konkretnych potrzeb użytkowników. Oprogramowanie McAfee jest także odpowiedzią firmy na potrzeby nowego systemu operacyjnego Windows Vista.
Nowością jest wprowadzenie przez McAfee subskrypcyjnego modelu sprzedaży. Każdy, kto zakupi oprogramowanie McAfee, przez jeden rok oprócz sygnatur kolejnych zagrożeń będzie otrzymywał także aktualizacje do najnowszej wersji produktu. Oznacza to, że dokonując zakupu oprogramowania przed spodziewaną premierą jego najnowszej wersji użytkownicy zyskują do niej dostęp bez żadnych dodatkowych kosztów. Oprogramowanie aktualizuje się automatycznie skutecznie chroniąc komputery użytkowników.
Platforma firmy McAfee umożliwia pełne zabezpieczenie komputera dzięki wykorzystaniu najnowszych produktów firmy takich, jak oprogramowanie antywirusowe nowej generacji, oprogramowanie zabezpieczające przed programami typu „spyware” oraz nowatorskiej technologii proaktywnego „nadzorowania zagrożeń”. Cała platforma została całkowicie zaprojektowana tak, by zaoferować użytkownikowi pojedynczą konsolę zarządzającą ułatwiającą zarządzanie wszystkimi produktami McAfee z dziedziny zabezpieczeń.
„Każdy użytkownik komputera i Internetu ma nieco inne wymagania dotyczące bezpieczeństwa. Dlatego linia produktów McAfee Security Center 2007 jest zbudowana modułowo. W ten sposób możemy dostarczać kompleksowe rozwiązania bezpieczeństwa, w tych obszarach, w których użytkownik naprawdę jej potrzebuje” – powiedział Kornel Czerwiński, Retail Account Manager McAfee Polska.
McAfee Security Center 2007 jest kolejnym krokiem w promowaniu podejścia „zainstaluj i zapomnij”. Jest to idealna filozofia dla klientów, którzy chcą „skonfigurować zabezpieczenia i zapomnieć o nich”, ponieważ praktycznie nie wymagają one interakcji z użytkownikiem.
„Wraz z wprowadzeniem polskiej wersji McAfee Security Center 2007 oferujemy wszechstronną, a jednocześnie łatwą w obsłudze ochronę zarówno przed tymi już odkrytymi, jak i jeszcze nie znanymi zagrożeniami. Jesteśmy w stanie zatrzymać nie tylko działania niebezpieczne dla systemu, ale również rozpoznawać działania podejrzane i zapobiegać ich ewentualnym skutkom. Wykorzystaliśmy w ten sposób nasze doświadczenie w tworzeniu zabezpieczeń niemal niezauważalnych dla użytkownika, osiągając zupełnie nowy poziom bezpieczeństwa” – dodaje Robert Żelazo, Country Manager McAfee w Polsce.
Nowe oprogramowanie McAfee SecurityCenter 2007 kontynuuje tradycję wykorzystania zintegrowanego panelu kontrolnego, umożliwiającego użytkownikom zarządzanie wszystkimi aspektami bezpieczeństwa za pośrednictwem jednego menu. Można przeglądać status zabezpieczeń komputera, sprawdzać dostępność aktualizacji zawierających dane nowo odkrytych wirusów, wrogiego oprogramowania i innych zagrożeń, a także rozwiązywać potencjalne problemy z zabezpieczeniami.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.