Porównywarka cen Ceneo wprowadziła swoją wersję komórkową. Serwis mobilny mCeneo umożliwia porównywanie 2 milionów cen produktów w ponad 700 sklepach internetowych bez konieczności korzystania z komputera – wystarczy telefon komórkowy z aktywną usługą WAP.
mCeneo to praktyczne narzędzie, przydatne wszystkim kupującym, pozwala bowiem na szybkie zweryfikowanie informacji o produkcie i jego cenie tuż przed podjęciem decyzji o zakupie. Dzięki mobilnej porównywarce cen można szybko skonfrontować ofertę tradycyjnego sklepu z tą, którą oferują sklepy internetowe i podjąć decyzję, gdzie ostatecznie dokona się zakupu.
„Dostęp do serwisu uzyskuje się poprzez wpisanie w przeglądarce swojej komórki adresu mceneo.pl, pod którym znajduje sie okno wyszukiwarki, w które należy wpisać nazwę interesującego nas produktu. Efektem wyszukiwania są informacje o produkcie wraz z listą oferujących go sklepów. mCeneo umożliwia także bezpośredni kontakt telefoniczny ze sklepem, którego oferta spełni nasze oczekiwania – klient może od razu zadzwonić do sprzedawcy i dopytać o szczegóły lub po prostu złożyć zamówienie” – objaśnia zasady działania mobilnego serwisu Łukasz Zych, członek zarządu Ceneo.pl.
Mobilna wersja Ceneo umożliwia dostęp do 600-tysięcznej bazy produktów 24 h/dobę, wszędzie tam, gdzie potrzebna jest szybka i wiarygodna informacja o cenach.
Korzystanie z mCeneo jest bezpłatne i dostępne z każdego telefonu komórkowego posiadającego aktywną usługę WAP (dostęp do internetu). Jedyny koszt, jaki trzeba ponieść, to standardowa opłata naliczana przez operatora sieci za korzystanie z Internetu.
zobacz też: Wakacyjne nowości w porównywarkach cen
zobacz też: Pierwsza mobilna porównywarka cen w Polsce
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.