Serwis iplay.pl specjalizujący się w sprzedaży kontentu muzycznego w internecie dołączył do grupy kapitałowej Digital Avenue. Włączenie iplay’a do Digital Avenue jest kolejnym krokiem w kierunku stworzenia grupy kapitałowej mająca na celu rozwój i konsolidację przedsięwzięć w zakresie cyfrowej rozrywki, kontentu oraz mediów.
Transakcja pomiędzy MCI Management, a jej spółką zależną Digital Avenue miała wartość 459 170 złotych. Po transakcji Digital Avenue będzie posiadał w IPLAY Sp. z o.o. 74,33% udziałów, przy czym Digital Avenue jest w trakcie finalizacji kolejnych transakcji zakupu udziałów od pozostałych udziałowców IPLAY tak, aby docelowo posiadać 87,10% udziałów w IPLAY. Wartość transakcji odpowiada wartości zainwestowanych przez MCI środków kapitałowych w projekt IPLAY w okresie grudzień 2002 – czerwiec 2006.
Celem zawartej transakcji jest kontynuacja budowy na poziomie Digital Avenue S.A. Grupy Kapitałowej która będzie koncentrować się na cyfrowej rozrywce dla użytkowników Internetu oraz telefonii komórkowej. Obecnie w skład Grupy wchodzi Streemo.pl Sp. z o.o. oraz Iplay Sp. z o.o., trwają prace nad kolejnymi przedsięwzięciami do akwizycji pasującymi do strategii ekspansji Digital Avenue na rynku rozrywki. – powiedział Andrzej Jasieniecki, Prezes Zarządu Digital Avenue
Iplay.pl jest pierwszym serwisem internetowym w Europie Środkowo-Wschodniej, który zaczął legalnie sprzedawać muzykę w internecie oraz podpisał bezpośrednie umowy z największymi międzynarodowymi wytwórniami płytowymi na dystrybucję ich muzyki w sieci. Oferuje muzykę największych światowych wytwórni, między innymi: Sony BMG, Warner, Beggars Group, Sanctuary Group oraz kilkunastu niezależnych wytwórni płytowych z Polski i z zagranicy. Spółka działa od grudnia 2003 roku, a od maja 2004 roku prowadzi sprzedaż cyfrowego kontentu muzycznego w Internecie.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.