MCI rozbudowuje Digital Avenue

Opublikowano: 22 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Serwis iplay.pl specjalizujący się w sprzedaży kontentu muzycznego w internecie dołączył do grupy kapitałowej Digital Avenue. Włączenie iplay’a do Digital Avenue jest kolejnym krokiem w kierunku stworzenia grupy kapitałowej mająca na celu rozwój i konsolidację przedsięwzięć w zakresie cyfrowej rozrywki, kontentu oraz mediów.
Transakcja pomiędzy MCI Management, a jej spółką zależną Digital Avenue miała wartość 459 170  złotych.  Po transakcji Digital Avenue będzie posiadał w IPLAY Sp. z o.o. 74,33% udziałów, przy czym Digital Avenue jest w trakcie finalizacji kolejnych transakcji zakupu udziałów od pozostałych udziałowców IPLAY tak, aby docelowo posiadać 87,10% udziałów w IPLAY. Wartość transakcji odpowiada wartości zainwestowanych przez MCI środków kapitałowych w projekt IPLAY w okresie grudzień 2002 – czerwiec 2006.

Celem zawartej transakcji jest kontynuacja budowy na poziomie Digital Avenue S.A. Grupy Kapitałowej która będzie koncentrować się na cyfrowej rozrywce dla użytkowników Internetu oraz telefonii komórkowej. Obecnie w skład Grupy wchodzi Streemo.pl Sp. z o.o. oraz Iplay Sp. z o.o., trwają prace nad kolejnymi przedsięwzięciami do akwizycji pasującymi do strategii ekspansji Digital Avenue na rynku rozrywki. – powiedział Andrzej Jasieniecki, Prezes Zarządu Digital Avenue

Iplay.pl jest pierwszym serwisem internetowym w Europie Środkowo-Wschodniej, który zaczął legalnie sprzedawać muzykę w internecie oraz podpisał bezpośrednie umowy z największymi międzynarodowymi wytwórniami płytowymi na dystrybucję ich muzyki w sieci. Oferuje muzykę największych światowych wytwórni, między innymi: Sony BMG, Warner, Beggars Group, Sanctuary Group oraz kilkunastu niezależnych wytwórni płytowych z Polski i z zagranicy. Spółka działa od grudnia 2003 roku, a od maja 2004 roku prowadzi sprzedaż cyfrowego kontentu muzycznego w Internecie.

Sylwester KozakMCI rozbudowuje Digital Avenue

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.