MEC Interaction zdobył budżet Bio-Active

Opublikowano: 7 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

MEC Interaction, internetowa komórka domu mediowego Mediaedge:CIA, zdobyła budżet reklamowy Bio-Active. Zaproszenie do wzięcia udziału w otwartym przetargu otrzymało pięć domów mediowych. W finałowej rozgrywce pomysły MEC na kampanię reklamową „Kiperiada” wygrały z propozycją domu mediowego ValueMedia.
Kampania „Kiperiada” będzie promować internetowy konkurs fotograficzny, którego główną nagrodą jest wyjazd na Cejlon z Beatą Pawlikowską – ambasadorem marki Bio-Active, oraz aparat fotograficzny Olympus. Oprócz zwycięzcy konkursu fotograficznego online, na wyprawę zabrane zostaną także dwie osoby, które w opakowaniach Bio-Active znajdą herbatę parzącą się na niebiesko. Celem kampanii jest budowa podróżniczego i kiperskiego wizerunku marki.

Marka Bio-Active istnieje na rynku od 2000 roku. Jej twórcą jest Jarosław Kosiński – podróżnik oraz jednocześnie wielki znawca i miłośnik herbaty. Od niedawna strategicznym partnerem Bio-Active w zakresie budowania obecności marki w internecie i nowych mediach jest firma Xevin Consulting, która była odpowiedzialna m.in. za organizację przetargu oraz doradztwo przy wyborze optymalnych rozwiązań mediowych.

Hanna LaskowskaMEC Interaction zdobył budżet Bio-Active

Podziel się!

O autorze

hania