Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu mediowego IKEA w Internecie. Firma Media Contacts od blisko 2 lat współtworzyła strategie mediowego wykorzystania Internetu w komunikacji IKEA i realizowała kampanie reklamowe online. Wysoka efektywność Nowego Medium przyczyniła się do zwiększenia udziału Internetu w ogólnym media mixie IKEA.
W związku z rosnącą rolą Internetu w komunikacji marketingowej IKEA podjęła decyzję o zorganizowaniu odrębnego przeglądu agencji wyspecjalizowanych w komunikacji internetowej.
Do przeglądu zaproszono najbardziej liczące się na polskim rynku podmioty zajmujące się planowaniem i zakupem mediów interaktywnych.
Wśród czynników, które zadecydowały o podjęciu współpracy z Media Contacts, największą rolę odegrały: kompetencje, doświadczenie oraz unikalny sposób planowania i optymalizacji kampanii.
W związku ze zdobyciem budżetu Media Contacts przygotowało kampanię “Letnia wyprzedaż” i jest w trakcie prac nad kolejnymi projektami.
Wpisy promowane
- Jakie istnieją metody wyceny przedsiębiorstw?Wycena firmy to niełatwe zadanie. Jest to zawsze praca, która wymaga dokładnego przyjrzenia się nie tylko wynikom finansowym przedsiębiorstwa, jego ...
- Ubezpieczenie mieszkania od zalania na UrsynowieNajczęstszym zagrożeniem jest zalanie dobytku na skutek usterki, z winy sąsiada lub zaniedbania zarządcy nieruchomości.
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.