W niedzielę 7 października ruszy ogólnopolska reklama telewizyjna sieci Media Markt. Kampania będzie się wyróżniać dzięki wprowadzeniu do niej ukrytej kamery. W realizację nagrań wplecione zostały autentyczne i spontaniczne reakcje ludzi na główny motyw kampanii: „Takiej okazji nie wypuszcza się z ręki”.
Filmy reklamowe emitowane w telewizji i Internecie powstały w oparciu o nagrania z ukrytej kamery. Głównym bohaterem każdej z reklam jest aktor, który swoim zachowaniem prowokuje przypadkowych ludzi do spontanicznych reakcji. Fakt, że usiłuje on wykonywać czynności zawodowe np. lekarza lub fryzjera, mając ręce zajęte wypełnionymi po brzegi torbami z logo Media Markt, jest źródłem zabawnych sytuacji. Twórcy reklamy zapewniają, że ukryta kamera zarejestrowała całkowicie szczere reakcje, zachowania i mimikę wybranych osób, które w chwili nagrania spotu stały się jego bohaterami.
Kontynuacja kampanii zatytułowanej: „Takiej okazji nie wypuszcza się z ręki” przebiegała pod autorskim nadzorem agencji reklamowej z Wiednia – Demner, Merlicek & Bergmann.
Kampania TV uzupełniona będzie o Internet (np. serwis You Tube), billboardy i spoty radiowe.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.