Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami firma badawcza Gemius rozszerzyła badanie Megapanel PBI/Gemius na internautów korzystających z przegląderek z rodziny Firefox. Kolejnym naturalnym krokiem będzie rozszerzenie badania na użytkowników Opery.
Jeszcze na początku 2004 roku, kiedy to opracowywano metodologię badania Megapanel PBI/Gemius, udział użytkowników przeglądarek z rodziny Internet Explorer wśród polskich internautów wynosił około 95 proc (źródło: ranking.pl). Od kilkunastu miesięcy udział użytkowników przeglądarek z rodziny Internet Explorer wśród polskich internautów systematycznie spadał i dzisiaj wynosi już niewiele ponad 78 proc. Jednocześnie rosły udziały przeglądarek alternatywnych, zwłaszcza z rodziny Firefox (obecnie udział ten wynosi około 14 proc.). W związku z tym naturalną potrzebą rozwoju badania Megapanel PBI/Gemius stało się jego rozszerzenie na internautów korzystających z innych przeglądarek niż Internet Explorer.
Na podstawie uchwały Rady Badania Megapanel PBI/Gemius z dnia 07 października br. firma badawcza Gemius rozszerzyła badanie Megapanel PBI/Gemius o możliwości zbierania danych o aktywności internautów używających przeglądarek z rodziny Firefox.
W następnych miesiącach badanie zostanie rozszerzone także na użytkowników Opery i innych przeglądarek.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.