W ramach umowy partnerskiej z Motor-Presse Polska, wydawcą polskiej edycji Men’s Health, do serwisu Facet w INTERIA.PL trafia część materiałów redakcyjnych z bieżących wydań pisma.
– Poprzez alians z dużym partnerem internetowym chcemy udostępnić nasze pismo polskim internautom, zaciekawić ich i zachęcić do sięgnięcia po artykuły w drukowanej wersji – wyjaśnia Rafał Stańczak, dyrektor Biura Marketingu i Reklamy w Motor-Presse Polska. I dodaje: – To posunięcie jest dla nas działaniem naturalnym. Sprawdziliśmy je w 40. krajach świata, gdzie Men’s Health, także poprzez Internet, dociera do młodych, aktywnych mężczyzn, dostarczając im informacji, rozrywki i wiedzy.
Facet jest skierowany do mężczyzn dynamicznych i kochających życie. Serwis proponuje mężczyznom wszystko to, czego najchętniej poszukują w sieci WWW: sporą dawkę 'męskiej’ lektury i galerie z przykuwającymi oko zdjęciami. Ma charakter internetowego magazynu, poświęconego rozrywce, erotyce, dbałości o tężyznę fizyczną i sprawność seksualną.
Na jego zawartość składają się w głównej mierze artykuły o sprawach damsko-męskich i galerie zdjęć pięknych pań, m.in.: stu najseksowniejszych kobiet świata. W serwisie znaleźć też można pisany męską ręką humorystyczny cykl felietonów, propozycje na ciekawe spędzenie czasu wolnego i poradniki, np. przewodnik po świecie mocnych trunków.
Według badania Megapanel PBI/Gemius, w czerwcu br. serwis Facet w INTERIA.PL odwiedziło ponad 550 tys. użytkowników. Jak wynika z audytu oglądalności systemem gemiusTraffic w sierpniu liczba unikalnych użytkowników serwisu była o jedną piątą większa, niż w czerwcu.
Wpisy promowane
- Lepsza naprawa niż recykling: zrównoważony rozwój a odzież roboczaNaprawa zamiast wyrzucania do śmieci- „prawo do naprawy” przewidziane w dyrektywie UE dotyczącej urządzeń elektrycznych mogłoby również promować ochronę zasobów ...
- Prowadzenie i reklama na Facebooku – dlaczego wybierz agencję?W dobie cyfrowej rewolucji, prowadzenie social media stało się kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Facebook, jako jedna z najpotężniejszych ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.