Men’s Health w INTERIA.PL

Opublikowano: 14 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W ramach umowy partnerskiej z Motor-Presse Polska, wydawcą polskiej edycji Men’s Health, do serwisu Facet w INTERIA.PL trafia część materiałów redakcyjnych z bieżących wydań pisma.

– Poprzez alians z dużym partnerem internetowym chcemy udostępnić nasze pismo polskim internautom, zaciekawić ich i zachęcić do sięgnięcia po artykuły w drukowanej wersji – wyjaśnia Rafał Stańczak, dyrektor Biura Marketingu i Reklamy w Motor-Presse Polska. I dodaje: – To posunięcie jest dla nas działaniem naturalnym. Sprawdziliśmy je w 40. krajach świata, gdzie Men’s Health, także poprzez Internet, dociera do młodych, aktywnych mężczyzn, dostarczając im informacji, rozrywki i wiedzy.

Facet jest skierowany do mężczyzn dynamicznych i kochających życie. Serwis proponuje mężczyznom wszystko to, czego najchętniej poszukują w sieci WWW: sporą dawkę 'męskiej' lektury i galerie z przykuwającymi oko zdjęciami. Ma charakter internetowego magazynu, poświęconego rozrywce, erotyce, dbałości o tężyznę fizyczną i sprawność seksualną.

Na jego zawartość składają się w głównej mierze artykuły o sprawach damsko-męskich i galerie zdjęć pięknych pań, m.in.: stu najseksowniejszych kobiet świata. W serwisie znaleźć też można pisany męską ręką humorystyczny cykl felietonów, propozycje na ciekawe spędzenie czasu wolnego i poradniki, np. przewodnik po świecie mocnych trunków.

Według badania Megapanel PBI/Gemius, w czerwcu br. serwis Facet w INTERIA.PL odwiedziło ponad 550 tys. użytkowników. Jak wynika z audytu oglądalności systemem gemiusTraffic w sierpniu liczba unikalnych użytkowników serwisu była o jedną piątą większa, niż w czerwcu.

http://facet.interia.pl

Sylwester KozakMen’s Health w INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.