Mennica Polska wybiera Hypermedia

Opublikowano: 26 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Hypermedia (ISOBAR Polska) wykona dla Mennicy Polskiej i jej spółek serwis internetowy, który ma być centrum wiedzy o produktach numizmatycznych oraz ofercie Grupy Mennicy Polskiej. 
–  Mennica Polska produkuje nie tylko monety i numizmaty, ale ma w swojej ofercie także złoto inwestycyjne, zajmuje się płatnościami elektronicznymi, działalnością deweloperską i przerobem metali szlachetnych. Za pomocą serwisu WWW zamierzamy  pokazać nasz szeroki wachlarz produktów i usług – mówi Alicja Kołakowska, Koordynator Internetowej Witryny Korporacyjnej w Mennicy Polskiej SA. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z Hypermedia, ponieważ firma przedstawiła kompleksową i zintegrowaną propozycję działań, których celem jest budowa nowoczesnego wizerunku całej grupy kapitałowej.

Wyzwaniem postawionym przed Hypermedia było stworzenie strategii nawigacji głównej strony Mennicy Polskiej, która pozwoliłaby na nawiązanie i utrzymanie zainteresowania z użytkownikami. – Istotą prowadzonych przez nas prac było przygotowanie oferty, która będzie opierała się na przejrzystej komunikacji i nawigacji strony głównej, poprzez proste i szybkie uzyskanie informacji o poszczególnych produktach i działaniach Mennicy Polskiej S.A. – mówi Michał Stefański, New Business Director w agencji Hypermedia.

Agencja Hypremedia jest również w trakcie prac dla serwisów: Mennica Metale Szlachetne, Mennica Ochrona i  Strefa.waw.pl. Serwisy Mennicy Polskiej SA skierowane są do kolekcjonerów, partnerów biznesowych, osób inwestujących w monety, złoto oraz srebro. Prace analityczne i projektowe serwisów potrwają do sierpnia.

www.hypermedia.pl

Hanna LaskowskaMennica Polska wybiera Hypermedia

Podziel się!

O autorze

hania