Paczkomaty 24/7 – usługa pocztowa uruchomiona przez firmę InPost – są już dostępne dla klientów Merlin.pl. Dzięki współpracy nawiązanej z InPost użytkownicy e-sklepu mogą przesyłać swoje internetowe zakupy za darmo. Opcja „Wyślij przez paczkomat” skierowana jest do kupujących na www.merlin.pl, którzy zalogują się na stronie www.projekt01.pl i przyłączą do akcji. Uczestnicy kampanii zyskują benefity i rabaty, a biorąc udział w konkursach mają szansę na dodatkowe nagrody.
Paczkomaty 24/7 to innowacyjne rozwiązanie na rynku pocztowym w Polsce. Partnerami usługi, oprócz Merlin.pl, są Intymna.pl oraz Komputronik.pl. Wprowadzenie automatów na rynek wspiera Projekt 01. Do akcji testowania propozycji InPost przyłączyło się ponad 5 tysięcy aktywnych internautów. Dzięki integracji e-sklepów z system uczestnicy kampanii mogą za darmo przesyłać do automatów produkty zamówione u największych partnerów akcji.
Usługa Paczkomaty 24/7 szybko zyskuje kolejnych zwolenników. Obecnie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi partnerami, którzy są zainteresowani przyłączeniem do akcji. Korzyści wynikające z uczestnictwa w niej dostrzega także coraz więcej internautów logujących się do Projektu 01. Jestem przekonany, że to dopiero początek rewolucji jaką spowodują paczkomaty na polskim rynku pocztowo-kurierskim. – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.
W ramach współpracy partnerskiej z firmą InPost sklep Merlin.pl udostępnił swoim użytkownikom opcję „Wyślij przez paczkomat”. Dzięki temu tysiące osób kupujących codziennie na stronie www.merlin.pl może sprawdzić w ramach Projektu 01, jak działa usługa Paczkomaty 24/7.
Chcemy oferować naszym klientom wszystkie dostępne na rynku formy dostawy, dlatego nawiązaliśmy współpracę z firmą InPost i włączyliśmy się do akcji Projekt 01. Dzięki temu stwarzamy możliwość przetestowania usługi Paczkomaty 24/7 za pośrednictwem naszego sklepu. – mówi Anna Bogdańska, Prezes Zarządu Merlin.pl.
Paczkomaty 24/7 to system skrytek pocztowych, podobnych w obsłudze do bankomatów, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej, dogodnej dla adresata porze, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Sieć 150 automatów zlokalizowanych w wybranych miastach na terenie całego kraju, daje kupującym możliwość samodzielnego decydowania kiedy i gdzie odbiorą swoją paczkę. Przez pierwsze tygodnie funkcjonowania usługa dostępna jest w ramach Projektu 01. Kampania potrwa do 30 września 2009 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.