Michał Bonarowski od 1 lipca 2009 jest dyrektorem działu Consumer Media w wydawnictwie IDG Poland SA. Odpowiada za pion konsumencki w skład, którego wchodzą serwisy internetowe oraz miesięcznik komputerowy PC WORLD.
Poprzednio Michał Bonarowski pełnił funkcję dyrektora wydawniczego i redaktora naczelnego portalu Onet.pl, a wcześniej pracował m.in. dla Tygodnika Polityka, miesięcznika Businessman Magazine, Gazety Bankowej oraz realizował projekty medialne dla stacji telewizyjnych, m.in. TVP2 i TVN24.
– Obecne zmiany na rynku mediów będą wymagać od wydawców zmian w strategiach medialnych. – powiedział Michał Bonarowski. Dlatego cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu tworzącego najważniejsze media o technologiach informacyjnych w Polsce.
– Michał Bonarowski wnosi ze sobą idealną mieszankę doświadczenia w dziennikarstwie IT i w szeroko rozumianych mediach elektronicznych. – mówi Kazimierz Szot prezes IDG Poland – Jestem przekonany, że w świetnym stylu poprowadzi IDG Consumer Media, tak byśmy na długie lata utrzymali pozycję lidera w naszym segmencie rynku.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.