Michał Bonarowski szefem grupy Consumer Media w IDG

Opublikowano: 2 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Michał Bonarowski od 1 lipca 2009 jest dyrektorem działu Consumer Media w wydawnictwie IDG Poland SA.  Odpowiada za pion konsumencki w skład, którego wchodzą serwisy internetowe oraz miesięcznik komputerowy PC WORLD.
Poprzednio Michał Bonarowski pełnił funkcję dyrektora wydawniczego i redaktora naczelnego portalu Onet.pl, a wcześniej pracował m.in. dla Tygodnika Polityka, miesięcznika Businessman Magazine, Gazety Bankowej oraz realizował projekty medialne dla stacji telewizyjnych, m.in. TVP2 i TVN24.

– Obecne zmiany na rynku mediów będą wymagać od wydawców zmian w strategiach medialnych. – powiedział Michał Bonarowski.  Dlatego cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu tworzącego najważniejsze media o technologiach informacyjnych w Polsce.

– Michał Bonarowski wnosi ze sobą idealną mieszankę doświadczenia w dziennikarstwie IT i w szeroko rozumianych mediach elektronicznych. – mówi Kazimierz Szot prezes IDG Poland – Jestem przekonany, że w świetnym stylu poprowadzi IDG Consumer Media, tak byśmy na długie lata utrzymali pozycję lidera w naszym segmencie rynku.

Hanna LaskowskaMichał Bonarowski szefem grupy Consumer Media w IDG

Podziel się!

O autorze

hania