SpeedUp Group to nowe przedsięwzięcie, na którym skoncentrował swoje siły Michał Lehmann. Fundusz inwestycyjny, w którym Lehmann jest Partnerem Zarządzającym inwestuje w przedsiębiorstwa prowadzące innowacyjne projekty w zakresie nowych technologii.
„Jesteśmy instytucją, która pozycjonuje się dokładnie pomiędzy aniołami biznesu i funduszami Venture Capital, które finansują bardziej dojrzałe biznesy. Daje nam to z jednej strony elastyczność, a z drugiej pozwala w sposób profesjonalny oceniać projekty w oparciu o obiektywne kryteria. W ciągu ostatnich kilku miesięcy przeanalizowaliśmy 80 prezentacji innowacyjnych projektów, a w 4 przypadkach rozpoczęliśmy procedury inwestycyjne.” – powiedział Michał Lehmann, Partner Zarządzajmy SpeedUp Group.
SpeedUp prowadzi inwestycje w obszarze IT angażując się w projekty w początkowej fazie ich rozwoju (seed i start-up). Projekty realizowane przez SpeedUp Group finansowane są z kapitału własnego założycieli oraz z zewnętrznych źródeł dofinansowania m.in. z Funduszy Europejskich. W projekt SpeedUp zaangażowani są również: Piotr Mularewicz i Bartłomiej Gola.
Michał Lehmann jest współtwórcą agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.