SpeedUp Group to nowe przedsięwzięcie, na którym skoncentrował swoje siły Michał Lehmann. Fundusz inwestycyjny, w którym Lehmann jest Partnerem Zarządzającym inwestuje w przedsiębiorstwa prowadzące innowacyjne projekty w zakresie nowych technologii.
„Jesteśmy instytucją, która pozycjonuje się dokładnie pomiędzy aniołami biznesu i funduszami Venture Capital, które finansują bardziej dojrzałe biznesy. Daje nam to z jednej strony elastyczność, a z drugiej pozwala w sposób profesjonalny oceniać projekty w oparciu o obiektywne kryteria. W ciągu ostatnich kilku miesięcy przeanalizowaliśmy 80 prezentacji innowacyjnych projektów, a w 4 przypadkach rozpoczęliśmy procedury inwestycyjne.” – powiedział Michał Lehmann, Partner Zarządzajmy SpeedUp Group.
SpeedUp prowadzi inwestycje w obszarze IT angażując się w projekty w początkowej fazie ich rozwoju (seed i start-up). Projekty realizowane przez SpeedUp Group finansowane są z kapitału własnego założycieli oraz z zewnętrznych źródeł dofinansowania m.in. z Funduszy Europejskich. W projekt SpeedUp zaangażowani są również: Piotr Mularewicz i Bartłomiej Gola.
Michał Lehmann jest współtwórcą agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.