Microsoft Business Solutions rozpoczął drugi etap budowy kanału partnerskiego dla dystrybucji swoich produktów. W pierwszym kwartale podpisano 16 umów partnerskich. Rekrutacja nowych partnerów zakończy się 30 czerwca. W tym czasie Microsoft Business Solutions planuje pozyskać do współpracy 13 nowych firm koncentrując się na sprawdzonych partnerach firmy Microsoft Polska.
Analiza zasięgu istniejącego kanału partnerskiego pozwoliła zidentyfikować regiony, w których Microsoft Business Solutions ma mniejszy zasięg oraz regiony o dużym, niewykorzystanym potencjale. Obecnie Microsoft Business Solutions zamierza położyć nacisk na pozyskanie partnerów głównie na północy Polski.
Pierwszy etap budowy kanału partnerskiego Microsoft Business Solutions przeprowadził od października do grudnia 2002 r. W spotkaniach rekrutacyjnych uczestniczyło ponad 150 firm, spośród których do dalszych rozmów wyłoniono 60 firm. Ostatecznie podpisano 16 umów partnerskich, 8 dotyczyło systemu Navision, 8 systemu Axapta.
„Microsoft Business Solutions zamierza prowadzić intensywne działania wspierające partnerów. W połowie kwietnia odbędzie się cykl szkoleń dla pracowników działów sprzedaży firm partnerskich. Ich celem jest przede wszystkim udoskonalenie technik sprzedaży i negocjacji, podniesienie umiejętności budowy dobrych relacji z potencjalnymi klientami, podkreślenie szczególnej roli w firmie osoby zajmującej się sprzedażą” mówi Mariusz Wołodźko, kierownik kanału partnerskiego Microsoft Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.