Microsoft BS rozbudowuje program partnerski

Opublikowano: 17 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Microsoft Business Solutions rozpoczął drugi etap budowy kanału partnerskiego dla dystrybucji swoich produktów. W pierwszym kwartale podpisano 16 umów partnerskich. Rekrutacja nowych partnerów zakończy się 30 czerwca. W tym czasie Microsoft Business Solutions planuje pozyskać do współpracy 13 nowych firm koncentrując się na sprawdzonych partnerach firmy Microsoft Polska.

Analiza zasięgu istniejącego kanału partnerskiego pozwoliła zidentyfikować regiony, w których Microsoft Business Solutions ma mniejszy zasięg oraz regiony o dużym, niewykorzystanym potencjale. Obecnie Microsoft Business Solutions zamierza położyć nacisk na pozyskanie partnerów głównie na północy Polski.

Pierwszy etap budowy kanału partnerskiego Microsoft Business Solutions przeprowadził od października do grudnia 2002 r. W spotkaniach rekrutacyjnych uczestniczyło ponad 150 firm, spośród których do dalszych rozmów wyłoniono 60 firm. Ostatecznie podpisano 16 umów partnerskich, 8 dotyczyło systemu Navision, 8 systemu Axapta.

„Microsoft Business Solutions zamierza prowadzić intensywne działania wspierające partnerów. W połowie kwietnia odbędzie się cykl szkoleń dla pracowników działów sprzedaży firm partnerskich. Ich celem jest przede wszystkim udoskonalenie technik sprzedaży i negocjacji, podniesienie umiejętności budowy dobrych relacji z potencjalnymi klientami, podkreślenie szczególnej roli w firmie osoby zajmującej się sprzedażą” mówi Mariusz Wołodźko, kierownik kanału partnerskiego Microsoft Business Solutions Polska Sp. z o.o.

http://www.navision.com/pl

Sylwester KozakMicrosoft BS rozbudowuje program partnerski

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.