Microsoft zawarł umowę o współpracy z Agorą, na mocy której powstanie nowy, wspólny portal MSN.gazeta.pl. Jednocześnie wybrane serwisy oferowane przez Agorę będą zintegrowane z komunikatorem Windows Live Messenger.
Nowy portal MSN.gazeta.pl zastąpi dotychczasową wersję MSN. Cały ruch zostanie przekierowany na nowy portal. Zgodnie z umową Agora będzie odpowiedzialna za jego obsługę techniczną i dostarczanie treści. W ten sposób użytkownicy MSN.pl – ponad milion realnych użytkowników każdego miesiąca – uzyska dostęp do wielu dodatkowych serwisów tworzonych przez Agorę.
Jednocześnie Agora będzie pierwszym partnerem online, który na mocy podpisanej właśnie umowy zintegruje swoje serwisy z komunikatorem Windows Live Messenger. Dzięki temu ich użytkownicy uzyskają nowe narzędzie do komunikacji i współdzielenia swoich zasobów.
„Zawarta dzisiaj umowa to kolejny etap naszej współpracy. Skorzystają na niej użytkownicy serwisów zarówno Microsoftu jak i Agory. Będziemy mogli przedstawić jeszcze szerszą i ciekawszą ofertę użytkownikom dotychczasowego portalu MSN, a także zaadresować tę ofertę do szerszego grona internautów. Co nie mniej istotne zyskamy możliwość dalszej dystrybucji naszej platformy usług komunikacyjnych i społecznościowych Windows Live”– powiedział Michał Kostrzewa z polskiego biura Microsoft.
Na mocy zawartej umowy, za sprzedaż powierzchni reklamowej będzie odpowiadał departament internetowy Agory. Powierzchnie reklamowe będą sprzedawane zarówno na nowym portalu jak i w usłudze Windows Live.
„Dzięki współpracy z Microsoftem chcemy zaoferować użytkownikom w internecie nową, ciekawą ofertę, a reklamodawcom – efektywne dotarcie do wartościowej grupy odbiorców z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i atrakcyjnych powierzchni reklamowych. Wierzymy, że możliwość skorzystania z globalnej wiedzy z zakresu marketingu i reklamy naszego międzynarodowego partnera pozwoli nam jeszcze efektywniej pracować z naszymi klientami” – komentuje Maciej Wicha, dyrektor ds. multimediów i współpracy partnerskiej w segmencie Internet Agory.
W tej chwili serwisy Microsoftu zajmują 18. miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn w polskim internecie. (źródło: Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009).
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.