Microsoft i Agora wspólnie tworzą portal MSN.gazeta.pl

Microsoft zawarł umowę o współpracy z Agorą, na mocy której powstanie nowy, wspólny portal MSN.gazeta.pl. Jednocześnie wybrane serwisy oferowane przez Agorę będą zintegrowane z komunikatorem Windows Live Messenger.

Nowy portal MSN.gazeta.pl zastąpi dotychczasową wersję MSN. Cały ruch zostanie przekierowany na nowy portal. Zgodnie z umową Agora będzie odpowiedzialna za jego obsługę techniczną i dostarczanie treści. W ten sposób użytkownicy MSN.pl – ponad milion realnych użytkowników każdego miesiąca – uzyska dostęp do wielu dodatkowych serwisów tworzonych przez Agorę.

Jednocześnie Agora będzie pierwszym partnerem online, który na mocy podpisanej właśnie umowy zintegruje swoje serwisy z komunikatorem Windows Live Messenger. Dzięki temu ich użytkownicy uzyskają nowe narzędzie do komunikacji i współdzielenia swoich zasobów.

„Zawarta dzisiaj umowa to kolejny etap naszej współpracy. Skorzystają na niej użytkownicy serwisów zarówno Microsoftu jak i Agory. Będziemy mogli przedstawić jeszcze szerszą i ciekawszą ofertę użytkownikom dotychczasowego portalu MSN, a także zaadresować tę ofertę do szerszego grona internautów. Co nie mniej istotne zyskamy możliwość dalszej dystrybucji naszej platformy usług komunikacyjnych i społecznościowych Windows Live”– powiedział Michał Kostrzewa z polskiego biura Microsoft.

Na mocy zawartej umowy, za sprzedaż powierzchni reklamowej będzie odpowiadał departament internetowy Agory. Powierzchnie reklamowe będą sprzedawane zarówno na nowym portalu jak i w usłudze Windows Live.

„Dzięki współpracy z Microsoftem chcemy zaoferować użytkownikom w internecie nową, ciekawą ofertę, a reklamodawcom – efektywne dotarcie do wartościowej grupy odbiorców z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i atrakcyjnych powierzchni reklamowych. Wierzymy, że możliwość skorzystania z globalnej wiedzy z zakresu marketingu i reklamy naszego międzynarodowego partnera pozwoli nam jeszcze efektywniej pracować z naszymi klientami” – komentuje Maciej Wicha, dyrektor ds. multimediów i  współpracy partnerskiej w segmencie Internet Agory.

W tej chwili serwisy Microsoftu zajmują 18. miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn w polskim internecie. (źródło: Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009).

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top