Firma Microsoft poinformowała, że w 25 dni od premiery sprzedała 2,5 mln sztuk Kinect – specjalnego sensora dla konsoli Xbox 360, który rozpoznaje ruchy ciała użytkownika. Korporacja pracować ma także nad własnym projektem telewizyjnym.
Technologia Microsoft Kinect swą oficjalną premierę miała na początku listopada. W ciągu 25 dni sprzedano 2,5 mln sztuk urządzenia. Na dobre wyniki sprzedaży miała wpływ popularność rozwiązania podczas tzw. Czarnego Piątku (ang. Black Friday) – amerykańskiego dnia wyprzedaży i promocji organizowanego w pierwszy piątek po Święcie Dziękczynienia.
Jesteśmy zachwyceni odpowiedzią konsumentów na Kinect i pracujemy z naszymi partnerami nad zwiększeniem produkcji i dostaw by uzupełnić półki i odpowiedzieć na zapotrzebowanie – powiedział Don Mattrick, szef działu zajmującego się elektroniczną rozrywką. Dodał jednocześnie, że dobre wyniki dają pewność osiągnięcia wyniku 5 mln sztuk, które mają zostać sprzedane do końca tego roku. Microsoft potrzebował 10 dni by przekroczyć granicę pierwszego miliona sprzedanych sztuk.
Kinect jest sensorem współpracującym z konsolą Xbox, który dzięki wbudowanym czujnikom pozwala użytkownikom na kontrolę urządzenia (np. granie w obsługujące technologię gry) za pomocą ruchów ciała i głosu. Microsoft przeznaczył ponad 500 mln dolarów na promocję produktu.
Urządzenie jest również dostępne w Polsce. W zestawie z grą (bez konsoli) kosztuje ok. 650 zł. Warto dodać, że od niedawna w naszym kraju dostępna jest usługa Xbox LIVE.
Pojawiły się również doniesienia, że Microsoft pracuje nad własnym rozwiązaniem telewizyjnym, którym ma być bezpośrednią konkurencją dla rozwiązań firm Google, Apple czy Netfix. Korporacja chce zaoferować użytkownikom Xbox’a płatny (na zasadzie miesięcznego abonamentu) dostęp do produkcji sieci telewizyjnych takich jak ABC, NBC, Fox, CBS, ESPN czy CNN. Produkt ma pojawić się na rynku w 2012 roku.
http://www.youtube.com/watch?v=KMQmnp6GTJ8
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.