Po raz pierwszy od 25 lat firma Microsoft zmieniła swoje logo. Ma łączyć historię firmy z jej przyszłością.
Od 1987 roku Microsoft wykorzystywał to samo, zapisane pogrubioną i pochyloną czcionką logo. Wczoraj firma przedstawiła nowy znak graficzny. Obok lżejszego napisu z nazwą (zapisanego czcionką Segoe) pojawia się w nim czterokolorowy kwadrat – całość ma być świeża i nowoczesna.
Dla Microsoftu to bardzo ważny rok i zmiana logo dobrze wpisuje się w ten kontekst. Wiele nowych i odświeżonych produktów to także nowe znaki graficzne. Odświeżenie logo ma być sygnałem odnoszącym się do historii firmy, ale także jej przyszłości.
http://www.youtube.com/watch?v=OzkZWvAJUr0&feature=player_embedded
Nowe logo pojawiło się już na stronie Microsoft.com, wkrótce zobaczyć będzie można je w reklamach telewizyjnych firmy. Wyróżnia również trzy sklepy Microsoftu (w Bostonie, Seattle i Bellevue).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.