Microsoft został partnerem polskiej wersji serialu internetowego „n1ckola”, którego pierwowzór pt „lonelygirl15” był przełomem w historii filmowych produkcji przeznaczonych do dystrybucji w internecie. Również „n1ckola” przełamie dotychczasowe bariery polskich internetowych produkcji filmowych. Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w polskim Internecie realizowane w formacie i na zasadach stworzonych przy produkcji LG15. Angażując się w ten projekt Microsoft wykorzystał innowacyjne narzędzia marketingowe. Produkty firmy nie tylko będą pojawiały się w serialu w postaci product placementu, ale również będą miały realny wpływ na fabułę i dalsze zdarzenia.
Serial „n1ckola” oparty jest na licencji firmy EQAL, wytwórni zajmującej się produkcją interaktywnych form telewizyjnych. Producentami polskiej wersji są Agora i A2 Multimedia. Serial łączy w sobie kilka gatunków: reality, dokument i fikcję fabularną, w której pojawia się mnóstwo sensacyjnych wątków. Każdy odcinek serialu „n1ckola” trwać będzie od 1 do 5 minut, produkcja obejmuje ponad 100 odcinków, które wyświetlane będą 4-5 razy w tygodniu.
„Produkcja „n1ckola” to wielkie wyzwanie dla Agory i A2Multimedia ze względu na zupełnie nową formułę dramaturgiczną, której uczymy się od partnerów z USA, jak i na nowy model docierania do publiczności z przekazem reklamowym. Jesteśmy przekonani, że takie seriale wypracują standardy nowych rozwiązań reklamowych” – mówi Kamil Przełęcki, dyrektor ds. rozwoju i konwergencji multimediów w Agorze.
Bohaterowie „n1ckola” będą wykorzystywali w swoim codziennym życiu produkty Microsoft – Windows Live, MSN, Internet Explorer i Windows Mobile. Dzięki temu będą mieć stałą łączność ze światem i najbliższymi oraz dostęp do wiadomości i plików bez względu na to gdzie się znajdują. Co istotne zaangażowanie Microsoft w ten projekt to nie tylko product placement, ale także brand integration. Oznacza to, że produkty i usługi Microsoft poza odegraniem ról drugoplanowych będą wpływały na przebieg wydarzeń.
„Nowoczesne produkty powinny być wspierane marketingowo innowacyjnymi nośnikami. Stąd współpraca Microsoft z autorami serialu „n1ckola. Produkty, które zagrają w serialu – czyli Windows Live, MSN, Internet Explorer i Windows Mobile to rozwiązania Microsoft, które ściśle powiązane są z Internetem dostarczające konsumentom możliwości , których nie znajdą w żadnym innym produkcie czy usłudze. Lokalna wersja produkcji filmowej, odnoszącej sukcesy na świecie jest doskonałym nośnikiem informacji o możliwościach naszych rozwiązań jakie chcemy przekazać naszym klientom” – wyjaśnia Marcin Sowiński z polskiego biura Microsoft.
Pierwowzorem „n1ckola” jest serial „lonelygirl15”, który został obejrzany 130 milionów razy, a jego brytyjska mutacja „KateModern” ponad 60 milionów.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!