Microsoft został partnerem polskiej wersji serialu internetowego „n1ckola”, którego pierwowzór pt „lonelygirl15” był przełomem w historii filmowych produkcji przeznaczonych do dystrybucji w internecie. Również „n1ckola” przełamie dotychczasowe bariery polskich internetowych produkcji filmowych. Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w polskim Internecie realizowane w formacie i na zasadach stworzonych przy produkcji LG15. Angażując się w ten projekt Microsoft wykorzystał innowacyjne narzędzia marketingowe. Produkty firmy nie tylko będą pojawiały się w serialu w postaci product placementu, ale również będą miały realny wpływ na fabułę i dalsze zdarzenia.
Serial „n1ckola” oparty jest na licencji firmy EQAL, wytwórni zajmującej się produkcją interaktywnych form telewizyjnych. Producentami polskiej wersji są Agora i A2 Multimedia. Serial łączy w sobie kilka gatunków: reality, dokument i fikcję fabularną, w której pojawia się mnóstwo sensacyjnych wątków. Każdy odcinek serialu „n1ckola” trwać będzie od 1 do 5 minut, produkcja obejmuje ponad 100 odcinków, które wyświetlane będą 4-5 razy w tygodniu.
„Produkcja „n1ckola” to wielkie wyzwanie dla Agory i A2Multimedia ze względu na zupełnie nową formułę dramaturgiczną, której uczymy się od partnerów z USA, jak i na nowy model docierania do publiczności z przekazem reklamowym. Jesteśmy przekonani, że takie seriale wypracują standardy nowych rozwiązań reklamowych” – mówi Kamil Przełęcki, dyrektor ds. rozwoju i konwergencji multimediów w Agorze.
Bohaterowie „n1ckola” będą wykorzystywali w swoim codziennym życiu produkty Microsoft – Windows Live, MSN, Internet Explorer i Windows Mobile. Dzięki temu będą mieć stałą łączność ze światem i najbliższymi oraz dostęp do wiadomości i plików bez względu na to gdzie się znajdują. Co istotne zaangażowanie Microsoft w ten projekt to nie tylko product placement, ale także brand integration. Oznacza to, że produkty i usługi Microsoft poza odegraniem ról drugoplanowych będą wpływały na przebieg wydarzeń.
„Nowoczesne produkty powinny być wspierane marketingowo innowacyjnymi nośnikami. Stąd współpraca Microsoft z autorami serialu „n1ckola. Produkty, które zagrają w serialu – czyli Windows Live, MSN, Internet Explorer i Windows Mobile to rozwiązania Microsoft, które ściśle powiązane są z Internetem dostarczające konsumentom możliwości , których nie znajdą w żadnym innym produkcie czy usłudze. Lokalna wersja produkcji filmowej, odnoszącej sukcesy na świecie jest doskonałym nośnikiem informacji o możliwościach naszych rozwiązań jakie chcemy przekazać naszym klientom” – wyjaśnia Marcin Sowiński z polskiego biura Microsoft.
Pierwowzorem „n1ckola” jest serial „lonelygirl15”, który został obejrzany 130 milionów razy, a jego brytyjska mutacja „KateModern” ponad 60 milionów.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.