Microsoft partnerem serialu „n1ckola”

Microsoft został partnerem polskiej wersji serialu internetowego „n1ckola”, którego pierwowzór pt „lonelygirl15” był przełomem w historii filmowych produkcji przeznaczonych do dystrybucji w internecie. Również „n1ckola” przełamie dotychczasowe bariery polskich internetowych produkcji filmowych. Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w polskim Internecie realizowane w formacie i na zasadach stworzonych przy produkcji LG15. Angażując się w ten projekt Microsoft wykorzystał innowacyjne narzędzia marketingowe. Produkty firmy nie tylko będą pojawiały się w serialu w postaci product placementu, ale również będą miały realny wpływ na fabułę i dalsze zdarzenia.

Serial „n1ckola” oparty jest na licencji firmy EQAL, wytwórni zajmującej się produkcją interaktywnych form telewizyjnych. Producentami polskiej wersji są Agora i A2 Multimedia. Serial łączy w sobie kilka gatunków: reality, dokument i fikcję fabularną, w której pojawia się mnóstwo sensacyjnych wątków. Każdy odcinek serialu „n1ckola” trwać  będzie od 1 do 5 minut, produkcja obejmuje ponad 100 odcinków, które wyświetlane będą 4-5 razy w tygodniu.

„Produkcja „n1ckola” to wielkie wyzwanie dla Agory i A2Multimedia ze względu na zupełnie nową formułę dramaturgiczną, której uczymy się od partnerów z USA, jak i na nowy model docierania do publiczności z przekazem reklamowym. Jesteśmy przekonani, że takie seriale wypracują standardy nowych rozwiązań reklamowych” – mówi Kamil Przełęcki, dyrektor ds. rozwoju i konwergencji multimediów w Agorze.

Bohaterowie „n1ckola” będą wykorzystywali w swoim codziennym życiu produkty Microsoft – Windows Live, MSN, Internet Explorer i Windows Mobile. Dzięki temu będą mieć stałą łączność ze światem i najbliższymi oraz dostęp do wiadomości i plików bez względu na to gdzie się znajdują. Co istotne zaangażowanie Microsoft w ten projekt to nie tylko product placement, ale także brand integration. Oznacza to, że produkty i usługi Microsoft poza odegraniem ról drugoplanowych będą wpływały na przebieg wydarzeń.

„Nowoczesne produkty powinny być wspierane marketingowo innowacyjnymi nośnikami. Stąd współpraca Microsoft z autorami serialu „n1ckola. Produkty, które zagrają w serialu – czyli Windows Live, MSN, Internet Explorer i Windows Mobile to rozwiązania Microsoft, które ściśle powiązane są z Internetem dostarczające konsumentom możliwości , których nie znajdą w żadnym innym produkcie czy usłudze. Lokalna wersja produkcji filmowej, odnoszącej sukcesy na świecie jest doskonałym nośnikiem informacji o możliwościach naszych rozwiązań  jakie chcemy przekazać naszym klientom” – wyjaśnia Marcin Sowiński z polskiego biura Microsoft.

Pierwowzorem „n1ckola” jest serial „lonelygirl15”, który został obejrzany 130 milionów razy, a jego brytyjska mutacja „KateModern” ponad 60 milionów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top