Potwierdziły się nieoficjalne informacje na temat zakupienia przez Microsoft serwisu podróżniczego Farecast. Gigant z Redmond miał zapłacić za witrynę 115 milionów USD – podał TechCrunch.
Fakt przejęcia potwierdził w swoim blogu dyrektor wykonawczy Farecast Hugh Crean. Pierwsze plotki na ten temat pojawiły się w ubiegłym tygodniu za sprawą pisma „Seattle Post Intelligencer” (Farecast ma swoją siedzibę właśnie w Seattle, w stanie Waszyngton). Gazeta podała także kwotę 115 mln jako wartość transakcji.
Co ciekawe przejęcie nie miału wrogiego charakteru. Podróżniczy serwis otrzymał w ostatnim czasie kilka propozycji sprzedaży i wybrał tę sformułowaną przez Microsoft. Gigant z Remond był mocno zainteresowany technologią witryny, która pozwala na „przewidywanie” kosztów biletów lotniczych – napisał VentureBeat.
Dzięki temu użytkownik nie tylko wie, gdzie jest najtaniej, ale dodatkowo jest informowany czy opłaca się czekać tydzień albo dwa na korzystniejsze połączenie. W ramach pakietu premium strona gwarantuje ceny biletów, które sama przewidziała – wyjaśnia TechCrunch.
To nie pierwsze wielkie przejęcie w branży e-turystycznej. W grudniu 2007 wyszukiwarka podróżnicza Kayak kupiła za 193 mln USD swojego rywala – serwis Sidestep.
Źródło: TechCrunch/VentureBeat
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.