Ze względów prawnych, firma Microsoft nie będzie wykorzystywała w odniesieniu do swoich produktów i ich interfejsów nazwy Metro. Będzie najprawdopodobniej zmuszona do zmiany marki.
Anonimowe źródła ze Stanów Zjednoczonych twierdzą, że firma Microsoft rezygnuje z marki Metro, która miała być wykorzystywana do nazwania interfejsu blokowego w systemach Windows Phone oraz Windows 8.
Microsoft nie tłumaczy podjętej decyzji, tylko wskazuje, że o zaprzestaniu używania marki Metro dla Windows 8 i innych produktów firmowych, zdecydowano po odbyciu rozmów z ważnym, europejskim partnerem. Pracownicy firmy mają zaprzestać używania marki natychmiast, a w odniesieniu do stylu interfejsu w najnowszych systemach Microsoft ma być używana nazwa „styl interfejsu Windows 8”. Taką notatkę rozesłano do pracowników spółki już na początku tego tygodnia, stąd można przypuszczać, że oficjalna informacja o rezygnacji z marki Metro pojawi się najpóźniej w weekend.
Dotychczas firma Microsoft wykorzystywała markę Metro jako wstępny, kodowy zwrot, który jak podają przedstawiciele spółki, miał być po pewnym czasie zmieniony.
Pojawiło się przypuszczenie, że powodem zmiany nazwy Metro jest złożony przeciwko spółce pozew sądowy, ale zaprzeczył temu rzecznik Microsoftu.
Użyliśmy nazwy styl Metro jako kryptonimu podczas cyklu rozwoju produktu w wielu naszych liniach produkcyjnych. W momencie zbliżania się do uruchomienia systemu i rozpoczęcia dialogu konsumenckiego, będziemy używać naszej nazwy handlowej – powiedział rzecznik.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.