Z nieoficjalnych informacji serwisu Mashable wynika, że w przyszłym miesiącu Microsoft uruchomi własny serwis social bookmarkingowy. Celem będzie pokonanie rynkowego giganta – należącego do Yahoo! Delicious.
Pierwsze informacje na temat nowego projektu pojawiły się w maju. Wtedy Microsoft zaprezentował wersję demonstracyjną serwisu o nazwie „Microsoft Social Bookmarks”. Otwarta beta ruszy we wrześniu – początkowo będzie skierowana do osób zainteresowanych tematyką IT. Zostanie zintegrowana ze stronami MSDN, TechNet i Expression.
Według pracującego dla firmy z Redmond Johna Martina witryna została przetestowana przez tysiące profesjonalistów. Trwa dopracowywanie ostatnich szczegółów – na przykład możliwości subskrybowania przez RSS linków oznaczonych konkretnymi tagami, importowania zakładek z innych serwisów oraz dodawania URL-ów za pośrednictwem zewnętrznych stron WWW.
Oczywiście MS udostępni także bookmarklet czyli javascriptowy skrót do szybkiego dodawania linków z poziomu paska narzędziowego przeglądarki. Mashable zwraca jednak uwagę, że ani ta, ani żadna inna funkcja MSSB nie jest rewolucyjna. Jedynym co może skłonić użytkowników do zrezygnowania z dotychczasowych aplikacji będzie – przynajmniej w początkowej fazie – bardziej wyspecjalizowany, „informatyczny” profil usługi.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.