Microsoft zdecydował się na odświeżenie marki usługi pocztowej – Hotmail zostaje zamieniony w Outlooka. Jakie nowości czekają na użytkowników?
Outlook to marka dobrze znana osobom korzystającym z rozwiązań Microsoftu. W użyciu pozostanie jako nazwa aplikacji pocztowej będącej częścią pakietu Office oraz – od teraz – jako określenie usługi poczty przeglądarkowej.
Odświeżenie marki Hotmail wpisuje się w trend tegorocznych nowości Microsoftu. W październiku zadebiutuje system Windows 8 i to właśnie z filozofii tego produktu pełnymi garściami czerpie Outlook. Dodatkowo firma podkreśla jak ważne są urządzenia mobilne (smartfony i tablety) i że ich nowy projekt jest skrojony na te właśnie potrzeby.
http://www.youtube.com/watch?v=uDI6Itn7soQ&feature=player_embedded
Aplikacja webowa ma być „czysta i minimalistyczna”. Jak mówią przedstawiciele Microsoftu, zachowano wiele funkcji, które były popularne w Hotmailu, na które nałożono „nowoczesny design”.
Ważną częścią nowego projektu jest integracja ze platformą Skype. Użytkownicy mogą wewnątrz aplikacji prowadzić rozmowy wideo ze znajomymi, nawet jeśli nie posiadają zainstalowanego Skype’a na własnym komputerze. Pocztę połączyć można także z kontem na Facebooku, co umożliwi prowadzenie rozmów ze znajomymi z serwisu społecznościowego oraz profilami z Twittera czy LinkedIn.
Outlook zintegrowany został także z pakietem Office Web Apps, który pozwoli przeglądać i edytować dokumenty. Pojawiła się również integracja z usługą SkyDrive, umożliwiająca zapisywanie plików bezpośrednio na własnych wirtualnym dysku.
http://www.youtube.com/watch?v=RnCu72G52bY&feature=player_embedded
Z Hotmaila, który zadebiutował na rynku w 1996 roku, korzysta obecnie ponad 325 mln aktywnych użytkowników. Będą mogli zachować swoje adresy z rozszerzeniem @hotmail.com lub zamienić je na outlook.com. Usługa jest darmowa, choć wyświetlane są w niej reklamy. Microsoft poinformował, że w zaledwie kilkanaście godzin od jej zaprezentowania zapisało się do niej ponad milion osób.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.