Niekończąca się opowieść, w której głównym bohaterem jest domena Sex.com, trwa w najlepsze. Mike Mann, który zablokował mającą odbyć się w połowie marca licytację, zgodził się przekazać swoją „część domeny” na rzecz PETA, aktywistów walczących o prawa zwierząt.
Organizacja People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) skutecznie wywalczyła sobie udział w domenowym torcie. Kilka tygodniu temu apelowała bowiem w mediach o przekazanie Sex.com na cele charytatywne zamiast zlicytowania jej za miliony dolarów.
Decyzja Mann’a została już na stronie organizacji wpisana do listy „rzeczy, których niedowiarki nigdy się nie spodziewały”. Możemy jednak przypuszczać, że taki rozwój wypadków zaskoczył samych aktywistów.
Mann zapowiedział, że przekaże swoje udziały w Sex.com pod warunkiem, że uzyska z tego powodu… 50 mln dolarów ulgi podatkowej. Inwestor oczekuje, że amerykański urząd skarbowy zaakceptuje jego propozycję wyceny domeny na taką właśnie kwotę. Nie ukrywa przy tym swojego wysokiego mniemania o sobie. Uważa bowiem, że jest jednym z największych autorytetów w branży domenowej na świecie.
Medialne zamieszanie wokół licytacji Sex.com, które teraz z pewnością tylko się powiększy, nie ukryje jednak ogromnych problemów prawnych, jakie wiążą się z domeną. Jest więc bardzo prawdopodobne, że do aukcji nazwy nie dojdzie w najbliższym czasie.
Źródła: DomainNameWire, DomainNameNews, CharlesCarreon.com
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.