Za pośrednictwem SARE – pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu dostępnego w modelu ASP – wysłano właśnie milionową wiadomość e-mail. Oznacza to już ponad 70 GB przesłanych informacji. Średnio co 44 sekundy któryś z odbiorców otrzymuje maila wysłanego dzięki wykorzystaniu tego systemu.
„Milion maili wysłanych za pomocą naszego systemu w ciągu czterech miesięcy jego istnienia na rynku, to dla nas powód do dumy, ale także okazja do podsumowania Obserwujemy rosnące znaczenie E-mail marketingu, co oznacza, że ludzie coraz bardziej przekonują się do poczty elektronicznej jako taniego i skutecznego medium, wykorzystywanego zarówno przez duże przedsiębiorstwa, jak i małe firmy. Cieszy nas związana z tym duża popularność SARE.” .” – mówi Krzysztof Dębowski, odpowiedzialny za markę SARE.
Na pierwszy milion złożyły się kampanie e-mailingowe przeprowadzone nie tylko w Polsce, ale także za granicą.
Dla Polaków mieszkających w nowym Nowym Jorku rozesłano przez SARE kampanię informującą o koncercie „Polska Noc na Manhattanie”. Mailing został rozesłany do wszystkich interneutów zapisanych w bazie klubu. Poza spełnieniem jednorazowego celu, kampania przyniosła klubowi nowych, stałych klientów.
W Polsce wśród klientów korzystających z SARE znalazł się warszawski NOBO Bar, który w swoim newsletterze informuje klubowiczów o bieżących wydarzeniach, sieć megamarketów MediaMarkt, która regularnie dostarcza klientom informacje o nowościach i promocjach, producent odzieży młodzieżowej Reporter, a także English First, Absolut meble biurowe, AgrosNova, GTFI, Platforma Obywatelska, Fundacja Izabeli i Adama Małyszów. Firmy Agape oraz ClickAd zostały partnerami handlowymi SARE włączając system do swojej oferty. Z SARE korzystają również dzienne serwisy informacyjne Mediarun, Wirtualne Media, Serwis Prasowy oraz magazyn innowacji marketingowych Modern Marketing.
„Przykładając dużą wagę do edukacji i promocji E-mail marketingu szkolimy agencje reklamowe i domy mediowe jak skutecznie wykorzystywać ten kanał komunikacji. Dużą wagę przywiązujemy również do edukacji w zakresie działań zgodnych z obowiązującym prawem, aby być skutecznym, ale nie zostać spamerem.” – podsumowuje Dębowski.
Już wkrótce przedstawiciele SARE wezmą udział między innymi w Dniach Marketingu Bezpośredniego Boomerang oraz III Kongresie Public Relations w Rzeszowie. Prowadzone prelekcje to jeden ze sposobów promowania wykorzystania poczty elektronicznej w celach marketingowych.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.