Milion minut Inotela

Już ponad milion minut na miesiąc rozmawiają Polacy za pośrednictwem platformy Inotel SA, niezależnego operatora telekomunikacyjnego, który specjalizuje się w oferowaniu profesjonalnych usług telefonii internetowej.

‘Milion minut miesięcznie wydzwania 7 tysięcy klientów, którzy do końca 2005 roku zdecydowali się na skorzystanie z naszych usług telekomunikacyjnych. To oczywiście niedużo w porównaniu z największymi graczami na rynku, ale warto zwrócić uwagę na dynamikę wzrostu. Od momentu naszego startu ilość rozmów i klientów rosła co miesiąc o 50 proc. Tą dynamikę planujemy podtrzymać także w tym roku, co oznacza 10-ciokrotny wzrost ilości klientów i czasu rozmów na naszej platformie na koniec 2006 roku’ – zapowiada Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu Inotel SA.

Inotel SA oficjalnie zadebiutował na rynku w maju minionego roku, choć prace nad stworzeniem swojej platformy prowadził już od 2004 roku. Operator działa zarówno na rynku hurtowym – umożliwiając innym operatorom telekomunikacyjnym i ISP świadczenie profesjonalnych usług w zakresie telefonii internetowej – jak i oferuje usługi telekomunikacyjne pod własną marką. W oparciu o platformę Inotela usługi w zakresie telefonii internetowej dla firm oferuje m.in. GTS-Energis Polska ze wszystkimi swoimi partnerami i resellerami, a także ponad 40 dostawców Internetu. W zasięgu współpracujących z Inotelem ISP znajduje się ok. 500 tys. gospodarstw domowych.

http://www.inotel.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry