Milion na start-up od Money.pl

Opublikowano: 7 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W internecie jest jeszcze wiele miejsca dla nowych produktów i usług. Jednak sam pomysł to za mało, by stworzyć rentowny biznes. Dla młodych, kreatywnych ludzi barierą jest często brak kapitału na rozpoczęcie działalności. Money.pl wychodzi im na przeciw i oferuje inwestycję w najlepsze pomysły.
– Wydzielamy z naszej puli inwestycyjnej milion złotych i szukamy tych wszystkich, którzy mają pomysły na dobry biznes internetowy, a nie mają pieniędzy na start. Celem naszej akcji jest zmotywowanie młodych ludzi do podjęcia wyzwania: przelania na papier pomysłu, opracowania prostego biznesplanu i przesłania go do oceny – mówi Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl Sp. z o.o..

Milion złotych, w postaci inwestycji w kapitał spółki, trafi do autorów najlepszego pomysłu, który Jury wybierze do końca stycznia 2009 roku. Warunki inwestycji będą negocjowane indywidualnie z autorami najlepszych projektów. Organizatorzy akcji są otwarci na nowatorskie produkty internetowe ze wszystkich segmentów rynku on-line, nie tylko z branży e-finansów. Kryterium oceny będzie nie tylko sam pomysł, ale też predyspozycje autora i umiejętność planowania biznesowego.

Od paru lat Money.pl prowadzi aktywną politykę inwestycyjną. Do Grupy Money.pl – poza największym w Polsce portalem finansowym – należy obecnie pięć spółek: BusinessClick – pierwsza w Europie biznesowa sieć reklamy kontekstowej, Legalsupport – wydawca serwisu e-prawnik.pl, Favore.pl – platforma komunikacji usługodawców i klientów, Brand New Media – sieć usług marketingowych na blogach – Blogvertising.pl oraz Digitall All dystrybutor e-booków i prasy cyfrowej na platformie Zixo.pl.

Sylwester KozakMilion na start-up od Money.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.