W internecie jest jeszcze wiele miejsca dla nowych produktów i usług. Jednak sam pomysł to za mało, by stworzyć rentowny biznes. Dla młodych, kreatywnych ludzi barierą jest często brak kapitału na rozpoczęcie działalności. Money.pl wychodzi im na przeciw i oferuje inwestycję w najlepsze pomysły.
– Wydzielamy z naszej puli inwestycyjnej milion złotych i szukamy tych wszystkich, którzy mają pomysły na dobry biznes internetowy, a nie mają pieniędzy na start. Celem naszej akcji jest zmotywowanie młodych ludzi do podjęcia wyzwania: przelania na papier pomysłu, opracowania prostego biznesplanu i przesłania go do oceny – mówi Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl Sp. z o.o..
Milion złotych, w postaci inwestycji w kapitał spółki, trafi do autorów najlepszego pomysłu, który Jury wybierze do końca stycznia 2009 roku. Warunki inwestycji będą negocjowane indywidualnie z autorami najlepszych projektów. Organizatorzy akcji są otwarci na nowatorskie produkty internetowe ze wszystkich segmentów rynku on-line, nie tylko z branży e-finansów. Kryterium oceny będzie nie tylko sam pomysł, ale też predyspozycje autora i umiejętność planowania biznesowego.
Od paru lat Money.pl prowadzi aktywną politykę inwestycyjną. Do Grupy Money.pl – poza największym w Polsce portalem finansowym – należy obecnie pięć spółek: BusinessClick – pierwsza w Europie biznesowa sieć reklamy kontekstowej, Legalsupport – wydawca serwisu e-prawnik.pl, Favore.pl – platforma komunikacji usługodawców i klientów, Brand New Media – sieć usług marketingowych na blogach – Blogvertising.pl oraz Digitall All dystrybutor e-booków i prasy cyfrowej na platformie Zixo.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.