12 listopada 2008 r. o godzinie 20.00 TorturaCen.pl – polski cashback, rozpocznie akcję promocyjną w której rozda milion złotych.
Każdy zarejestrowany użytkownik serwisu otrzyma 5 zł w postaci cashbacku, jeżeli poleci serwis swojemu znajomemu, a ten zdecyduje się na założenie konta. Procedura jest bardzo prosta. Wystarczy wysłać e-mail polecający za pomocą modułu, który znajduje się w profilu użytkownika. Operacje tę można powtórzyć kilkakrotnie i np. za polecenie 10 osób polecający otrzyma 50 zł, za 20 osób 100 zł, itd.
W okresie trwania promocji 5 zł otrzymuje również nowo zarejestrowany użytkownik. Zdobyte w ten sposób środki zapisują się na koncie polecanego i polecającego, ale można je wykorzystać dopiero w momencie dokonania zakupów na odpowiednią kwotę przez osobę polecaną.
Po rocznym okresie prób uruchomiliśmy w Polsce system znany i doskonale funkcjonujący do tej pory w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii – mówi Marek Stodolak prezes zarządu spółki Tortura.pl S.A. – W przeciągu kilku miesięcy nawiązaliśmy współpracę z ponad 800 sklepami, a naszym kolejnym celem jest dotarcie do klientów sklepów internetowych z komunikatem: kup przez TorturaCen.pl, a my podzielimy się z Tobą prowizją.
Strategię i kreację akcji „Milion w cashbacku” przygotowała agencja interaktywna Trendmaker z Krakowa.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.