Biuro Prasowe Ministerstwa Finansów uprzejmie informuje, że nie słabnie zainteresowanie witryną internetową resortu. Podobnie jak w styczniu, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, liczba odwiedzin serwisu podwoiła się.
W lutym 2002 strony Ministerstwa Finansów: (www.mofnet.gov.pl www.mf.gov.pl www.podatki.gov.pl) odwiedziło 108 419 internautów.
Spośród ponad 3 600 stron serwisu, najczęściej odwiedzanymi były te zawierające: formularze PIT, dane teleadresowe i numery rachunków bankowych urzędów skarbowych, rozporządzenia dotyczące rachunkowości, ustawa budżetowa 2002, FAQ, Biuletyn Skarbowy, przepisy podatkowe, szczególnie dotyczące osób fizycznych oraz niedawno powołane forum dyskusyjne.
Forum odnotowało ponad 92 000 odsłon oraz 86 wypowiedzi. Największą popularnością cieszył się, jak dotąd, wątek dotyczący „otwartych formatów”, w którym użytkownicy strony postulowali, aby publikowane w serwisie MF materiały były dostępne w formatach HTML lub PDF. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom użytkowników redakcja serwisu MF On-Line od 15 lutego publikuje wszystkie nowe opracowania w otwartych formatach oraz sukcesywnie konwertuje już udostępnione.
Najczęściej szukanymi słowami w wyszukiwarce naszej strony były): „pit-37”, „obligacje”, „podatki”, „bony skarbowe”, „podatek dochodowy”, „podatek rolny”, „podatek katastralny”.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.