Mixx bije rekordy popularności

Waszyngtońska firma Mixx, operator serwisu o tej samej nazwie, opublikowała wyniki oglądalności po roku działania witryny. Liczby te dowodzą, że nawet na dojrzałym rynku IT możliwy jest gwałtowny rozwój charakterystyczny dla pierwszych dni Web 2.0.

Mixx to połączenie społeczności, witryny bookmarkingowej, platformy blogów oraz indywidualnej strony startowej. Aplikacja umożliwia udostępnianie różnego rodzaju materiałów – w tym multimedialnych. Internauci mogą przeglądać „odkrycia” swoich znajomych i komentować je.

W okresie od kwietnia do września 2008 całkowita liczba unikalnych użytkowników Mixxa wzrosła z około 370 tysięcy do ponad trzech milionów. W tym samym okresie zasięg według Aleksy zwiększył się z 0,007% do 0,13%. W praktyce oznacza to, że popularna witryna social newsowa Digg jest w tej chwili „zaledwie” pięć razy większa od Mixxa.

Mixx bije rekordy popularności 1

Kluczem do sukcesu spółki są umowy partnerskie z dużymi dostawcami treści – wśród nich znalazły się CNN, „New York Times”, Slate, Reuters czy „USAToday”. Dzięki temu witryna nie musi obawiać się pozwów o naruszenie praw autorskich. Z drugiej strony duża baza użytkowników sprawia, że kosztowne kontrakty zaczynają się opłacać.

Źródło: ReadWriteWeb/SocialTimes

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top