MM Moje Miasto w nowej odsłonie

Ruszyła nowa wersja serwisu MM Moje Miasto (Media Regionalne sp. z o.o.). W pierwszej kolejności pilotażowym zmianom został poddany portal www.mmtrojmiasto.pl. Wdrożenia przeprowadziła Artegence.

Wprowadzone właśnie zmiany na MMTrojmiasto.pl objęły przede wszystkim warstwę Architektury Informacji i nawigacji, dzięki czemu portal zyskał na przejrzystości. Dopełnieniem zmian w warstwie nawigacji stały się też zmiany graficzne. Ponadto Użytkownicy portalu mają obecnie możliwość rozwijania i zwijania interesujących dla nich sekcji portalu oraz ich przesuwania zgodnie ze swoimi preferencjami (catch and drop).

– Sieć serwisów Moje Miasto rozwija się z dużą dynamiką od samego debiutu, dzięki ciepłemu przyjęciu przez lokalne społeczności – mówi Tomasz Krawczyk, Zastępca Dyrektora ds. Nowych Mediów (Media Regionalne sp. z o.o.). – Ewidentnie odpowiedzieliśmy na czas na żywe zapotrzebowanie użytkowników. Jesteśmy z nimi w stałym kontakcie, co pozwala nam na bieżąco dopasowywać strategię zarządzania portalami, ale też otwierać się na nowe możliwości współpracy z użytkownikami, chociażby w ramach dziennikarstwa obywatelskiego – dodaje.

Unikalnym elementem krajobrazu MM są wirtualne odpowiedniki faktycznie funkcjonujących w mieście firm handlowych i usługowych. Ich właściciele mogą zainteresować mieszkańców swoją ofertę, adresowaną do całego miasta czy też ograniczoną do wybranej dzielnicy. Mogą na przykład zamieszczać ogłoszenia drobne ze zdjęciami. Na portalu www.mmtrojmiasto.pl testowane będą nowe obszary stworzone specjalnie na potrzeby klientów biznesowych, jak choćby serwisy tematyczne.

Po pilotażowym okresie konsultacji zmian w portalu www.mmtrojmiasto.pl, przebudowie ulegną pozostałe serwisy.
– Z naszych doświadczeń jasno wynika, że żywy kontakt i współpraca ze społecznością są kluczowe dla sukcesu tego typu przedsięwzięć. Dlatego też wspólnie z Mediami Regionalnymi będziemy zbierać informacje zwrotne o nowym serwisie i nadal będziemy pracować nad MM-kami, aby ewoluowały zgodnie z oczekiwaniami społeczności – komentuje Magdalena Górak, Brand Evangelist Artegence.

Mieszkańcy miast mogą prowadzić blogi, pisać artykuły, prowadzić fotoblogi, komentować wpisy, prezentować nagrania wideo z miejskich zdarzeń, czy informować o wydarzeniach kulturalnych. Portale MM Moje Miasta posiadają mapy, na których można zaznaczyć ważne wydarzenie czy ciekawe miejsce.

Obecnie w sieci serwisów Media Regionalne znajduje się 10 serwisów, zbudowanych w oparciu o autorski framework Artegence o nazwie artcore: w Szczecinie, Trójmieście, Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Bydgoszczy, Lublinie, Wrocławiu, na Śląsku. Media Regionalne prowadzą również 16 serwisów uruchomionych w mniejszych miastach. Liczba Unikalnych Użytkowników we wszystkich MM-kach w październiku wyniosła 1 533 985 (według badań GemiusProffesional).

Wdrożeniem zmian na www.mmtrojmiasto.pl zajęła się agencja Artegence.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top