Z początkiem marca rozpoczęła się miesięczna kampania promująca telefon komórkowy Siemens SL65. Jej celem jest popularyzacja marki oraz wsparcie sprzedaży produktu. Stanowi jeden z etapów wprowadzenia na rynek polski modelu Siemens SL65.
W pracach nad MMS-owym konkursem fotograficznym, organizowanym w ramach kampanii reklamowej dla marki Siemens, brała udział agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Za realizację i koordynację działań odpowiada Agencja Reklamowa Motive.
Organizowany w ramach kampanii konkurs fotograficzny to jedna z pierwszych akcji promocyjnych, które wykorzystują w tak dużym zakresie komunikację opartą na wiadomościach multimedialnych, tj. MMS-ach. Specjalnie powołana Komisja złożona ze specjalistów z branży fotograficznej wyłoni zwycięzców spośród uczestników, którzy w określonym czasie dokonają zakupu telefonu Siemens SL65 i prześlą w postaci wiadomości MMS wykonane przy jego pomocy fotografie lub krótkie filmy wideo. Prace muszą dotyczyć jednego z dwóch tematów: 'Szlachetna biel’ lub 'Czarny charakter’, które nawiązują do kolorystyki oferowanych telefonów Siemens SL65. Wśród podstawowych kryteriów branych pod uwagę przez Jurorów znajdują się: jakość pracy, zgodność z tematem oraz oryginalność. Główną nagrodą w konkursie – promocji telefonu SL65 w sieci mPunkt jest samochód marki Mini. Dodatkowo, Komisja wyłoni 100 osób, które otrzymają atrakcyjne bluzy.
Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! odpowiedzialna jest za przygotowanie podstawowego kanału komunikacji tej kampanii – systemu mobilnego wykorzystującego MMS-y (wiadomości multimedialne) oraz bieżącą realizację promocji. Agencja Reklamowa Motive odpowiada natomiast za graficzną stronę działań, a także za prawidłowy przebieg całej kampanii.
Siemens SL65 jest już dostępny w sprzedaży w sieci mPunkt. Akcja promocyjna potrwa do 10 kwietnia 2005 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.