Agencja digital One jest autorem i realizatorem koncepcji multimedialnej imprezy MTV „MMS SNOW PARTY” oraz jej głównej atrakcji – konkursu MMS.
18 stycznia br. digital One wraz z MTV Networks Polska przygotowały i przeprowadziły „MMS Snow Party” w Zakopanem, w klubie Ampstrong. O oprawę muzyczną przedsięwzięcia zadbali DJ Jazzy M (gwiazda Ministry of Sound) oraz Adamus. Impreza miała charakter promocyjno – rozrywkowy stanowiąc nie tylko ważne wydarzenie klubowe, ale także okazję do popularyzacji najnowszych technologii komórkowych i zaprezentowania nowoczesnych rozwiązań internetowych szerokiemu gronu odbiorców.
Najważniejszy punkt programu stanowił konkurs MMS. Udział w zabawie zapewniało wykonanie na swoim ciele oryginalnego znaku MTV, Nokii lub Ery (inicjatorów wydarzenia) oraz pozwolenie hostessom na sfotografowanie go. Dzięki MMS’om zdjęcia od razu wraz z unikalnymi numerami trafiały na specjalną stronę internetową oraz na ekrany w klubie. SMS’owe głosowanie na najbardziej oryginalne pomysły prezentacji logotypów rozpoczęło się podczas imprezy i potrwa do końca lutego tego roku.
„MMS Snow Party” to już druga impreza zrealizowana przez digital One z wykorzystaniem technologii MMS. Poprzednia, również bazująca na integracji różnych mediów, MMS’ach i sprawnym połączeniu działań w Internecie oraz poza nim, przygotowana została w listopadzie 2002 r. we współpracy z Domem Mediowym Art Media.
http://www.d1.pl/mms_snow_party
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.